Pe segmentul second-hand, marcile cu cel mai ridicat volum au fost cele germane, Volkswagen - 15.000 de masini, Opel - 11.000 unitati, Ford – 6.000 unitati, BMW – 4.000 unitati, Audi - 3.500 masini si Renault – 2.000 masini.
Programul Rabla si noua taxa de poluare isi vor face efectul in cel de-al doilea trimestru al anului, fiind estimata o dublare a vanzarilor de masini noi fata de primele trei luni. Dacia a raportat vanzari in scadere cu 70% la 1.900 de masini noi. Volkswagen a vandut circa 1.000 masini noi, Skoda – 720 unitati, Renault si Ford cate 500 unitati, Hyundai si Opel – 300 unitati. Automobile Dacia a exportat in primele trei luni 52.000 de autovehicule, in timp ce in Romania a vandut 8.100 de unitati.
Piata auto romaneasca ramane blocata din cauza accesului dificil la credite, fiind posibil ca tinta de 60.000 de masini inlocuite prin programul Rabla sa nu fie realizata, a declarat recent directorul general al Automobile Dacia, Francois Fourmont. "Suntem pe cale de a omori piata auto romaneasca, din cauza accesului la credite. Daca nu vrem sa asistam la sufocarea pietei auto, trebuie rezolvata rapid aceasta situatie", a precizat Fourmont.
Citeste articolul integral pe Wall-Street