La inceputul testului masina a fost alimentata cu benzina, rezervorul si compartimentul motor au fost sigilate de un inspector al unei organizatii germane de profil, astfel incat acest record sa fie omologat.
Pilotul a rulat dupa regulile condusului economic, dar in conditii normale de trafic, cu luminile aprinse si cu cateva sesiuni de ploaie pe parcurs. In afara oraselor viteza a variat intre 90 si 130 km/h, cu motorul intre 1.800 rpm si 2.000 rpm. Viteza medie obtinuta la finalul testului a fost de 84 km/h. Un element care a facilitat obtinerea acestei performante este cutia (optionala) PDK (cu dublu ambreiaj), cu 7 trepte, mai economica decat cea manuala, oferita standard pentru 911 Carrera.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cat de economic poate fi un Porsche 911 Carrera?.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cat de economic poate fi un Porsche 911 Carrera?.