Hyundai are momentan doar modelul Getz in acest segment, iar Getz nu a avut un succes notabil. Masina a imbatranit deja si a ramas mult in urma concurentilor - Ford Fiesta, VW Polo, Opel Corsa, Renault Clio etc.

Se stie de ceva timp de planurile coreenilor de a-si intineri gama, strategie aplicata si de celalalt constructor din grup - Kia. Dupa cum s-a observat aceasta intinerire este asociata si cu trecerea la modul numeric de numire a modelelor. Pana acum, Hyundai a lansat modelul i30 (clasa compacta - aceeasi platforma cu Kia cee'd), i10, model de clasa mini si pe unele piete si i800, monovolumul care inlocuieste modelul H1.


Coreenii nu au anuntat nimic despre propulsoare, dar ne putem imagina ca sub capota se vor regasi motoare aflate deja pe alte modele Hyundai, plus unele de mic litraj. La capitolul diesel se va miza pe un propulsor de 1,4 litri si 90 CP.

I20 a fost desenat la centrul de design Hyundai din Germania si a fost dezvoltat pentru a corespunde in primul rand nevoilor clientilor europeni.

Tot la Paris, coreenii vor prezenta si o versiune ecologica a lui i20, numita i-blue, care se bazeaza exact pe turbodieselul de 90 CP. Datorita unor modificari tehnice masina va afisa un consum mediu de doar 4,2 l/100 km, iar emisiile de CO2 vor inregistra 99 grame/km.

i20 va ajunge pe pietele din Europa la inceputul anului viitor, iar pe la mijlocul lui 2009 va fi lansata si versiunea in 3 usi.