Segmentul masinilor de oras se dezvolta continuu si, in conditiile unei concurente acerbe, constructorii trebuie sa-si foloseasca din plin imaginatia si posibilitatile tehnice de care dispun.
Stilul este poate cel mai important pentru ca, in majoritatea cazurilor acest aspect face diferenta.
Prima generatie Agila s-a vandut in aproximativ 440.000 de exemplare, dar stilul masinii a fost destul de fad si a impiedicat probabil cifre de vanzari si mai mari.
Masina este cu 20 cm mai lunga si 6 cm mai lata decat predecesoarea sa. Inaltimea a scazut cu 7 cm.

Interiorul a fost serios improspatat cu diferite combinatii de culori si o arhitectura moderna a plansei de bord. In spatele volanului se afla un singur ceas, cel de kilometraj, care include un display pentru celelalte afisari ai parametrilor masinii. Turometrul este distinct fiind amplasat deasupra bordului.


Habitaclul dispune de numeroase spatii de depozitare, iar portbagajul are un volum de 225 litri, bancheta spate fiind fractionabila in proportie de 60:40.

Ambele propulsoare alimentate cu benzina sunt furnizate de Suzuki.

Turbodieselul de 1,3 litri, de provenienta GM Powertrain, produce 75 CP. Cu acest motor, Agila atinge 162 km/h si accelereaza pana la 100 km/h in 13,5 secunde. Opel promite un consum mediu sub 5 litri la 100 km.