Abarth a renascut de doar cativa ani, dupa ce o buna perioada de timp sigla scorpionul a aparut timid pe cateva modele Fiat, nu foarte atractive. Acum insa, Abarth este cu totul altceva si asta datorita unor modele extrem de reusite, promovate ca atare, care iti pot face ziua mai frumoasa imediat ce te-ai instalat la volan..



Ceea ce deranjeaza este insa pozitia prea inalta de condus, deloc compatibila cu o astfel de masina. Greu de inteles de ce nu au facut in asa fel incat sa poti lasa scaunul mai jos. Este adevarat ca Fiat 500 a fost conceput pentru o pozitie mai inalta, dar acesta este Abarth 500 si ar fi trebui sa ofere o pozitie adecvata.


Viteza maxima este de 205 km/h, dar nu are mare importanta. Farmecul lui Abarth 500 sta in acceleratii si stabilitate. Reversul stabilitatii foarte bune consta in zguduituri seriose si deloc placute pe drumuri proaste, pe langa suspensiile tepene fiind de vina in acest caz si ampatamentul redus.


Masina costa 17.900 euro, cu TVA inclus. O suma mare pentru ca Abarth 500 are un aspect practic foarte limitat. Este o masina de stil, pe care o cumperi pentru ca iti place sa fii altfel si iti place sa fii remarcat. Sa sochezi putin. Oricum, se justifica daca nu ai probleme cu banii, tii neparat la aspectele enumerate anterior si mai ai si o a doua masina.