Reversul este in teren nu greu, ci doar denivelat. Daca pe sosea, in cazul asfaltului "cariat", confortul este la un nivel convenabil, suspensiile tepene te scutura serios daca iesi de pe sosea si vrei sa mergi intr-un tempo relativ alert. Aici nu se poate merge decat incet, iar daca nu exagerezi cu gropile, nu atingi masina a carei garda la sol este de 194 mm.

Pe parcursul testului am prins si ultima ninsoare serioasa din Bucuresti si nu am simtit nevoia tractiunii integrale. Sistemele lectronice si pneurile de iarna si-au facut treaba mai mult decat bine.


Si performantele dinamice sunt la un nivel bun. Cu cutia de viteze manuala, cu 6 trepte, X1 sDrive20d accelereaza de la 0 la 100 km/h in 8,1 secunde si ajunge la o viteza maxima de 205 km/h. Pentru comparatie, un 320d accelereaza de la 0 la 100 km/h in 7,9 secunde si atinge 230 km/h.


X1 sDrive20d are un pret de pornire, cu TVA inclus, de 30.900 euro. Destul de mult, dar dupa ce conduci masina este foarte probabil sa treci peste asta. Cel mai ieftin model este X1 sDrive18i cu motor de 2 litri, pe benzina, cu 150 CP - 27.906 euro (TVA inclus). Pretul este practic la acelasi nivel cu cel al celui mai ieftin model diesel sDrive18d (2 litri si 143 CP), care costa 27.965 euro.

Pentru xDrive (tractiune integrala) trebuie sa platesti minim 29.928 euro, acesta fiind pretul versiunii xDrive18d (143 CP). Oricum, sistemul de tractiune integrala este disponibil pe versiunile: xDrive25i (218 CP), xDrive28i (258 CP), xDrive18d (143 CP), xDrive20d (177 CP) si xDrive23d (204 CP).

Concluzie