Constructorul german nu a facut publice doar fotografiile ci ofera si informatii complete despre a sasea generatie a modelului Golf.

VW spune ca masina a ajuns, din punct de vedere stilistic, la un alt nivel si face aluzii la faptul ca a urcat catre segmentul premium al clasei compacte in conditiile in care raportul calitate/pret va fi unul imbatabil.



Despre interiorul noului Golf, VW spune ca ideea de baza a fost imbunatatirea calitatii materialelor, dar si a ergonomiei, anumite repere fiind inspirate de cele ale interiorului lui Passat CC.

La debut, noul Golf va fi disponibil cu un propulsor turbodiesel, cel de 2 litri, in doua versiuni de putere: 110 CP si 140 CP, consumul mediu fiind de 4,5 l/100 km, respectiv 4,9 litri/100 km. Oricum VW spune ca vor mai fi adaugate inca doua motoare turbodiesel. Este vorba de unul de 90 CP si unul de 170 CP.


O alta noutate importanta este faptul ca pe noul Golf nu se vor mai regasi cutii de viteze automate clasice. Acestea au fost inlocuite in oferta de cele DSG, cu 6 sau 7 trepte in functie de cuplul motorului la care sunt cuplate. Pentru cei ce prefera manualele sunt disponibile cutii cu 5 sau 6 trepte.

Noul Golf, ale carui motoare (toate) respecta normale Euro 5, va fi probabil una din masinile cu cele mai reduse econsumuri medii. De ce? Pentru ca cel mai puternic propulsor pe benzina (nu vorbim aici de viitoarele GTI sau R32 despre care nu s-a spus nimic), cel de 1,4 litri TSI, consuma in medie doar 6 litri/100 km. VW a anuntat chiar ca gama consumurilor medii, la nivelul tuturor propulsoarelor este cuprinsa intre 4,5 si 7,1 litri la 100 km.


Evident, la capitolul siguranta nu ne putem astepta decat la un rezultat de 5 stele. Golf VI ofera standard 7 airbag-uri, intre acestea unul fiind pentru protectia genunchilor soferului, plus o gramada de alte imbuntatiri la nivelul centurilor de siguranta si tetierelor.