Formula clasica. Pentru aceasta noua generatie, Volkswagen a urmat calea traditionala, exersata si in 1974, cu ocazia aparitiei primului Scirocco: platforma de Golf si design sportiv, seducator. Modelul care a rezultat este cu patru centimetri mai lung decat un Golf, dar cu aproape zece centimetri mai scund (!). Latimea a crescut si ea cu cinci centimetri, totul pentru o imagine care trebuie sa-i faca sa suspine pana si pe proprietarii de GTI (cea mai renumita echipare Golf).
Pentru ca tot a venit vorba, cel mai puternic motor din gama Scirocco este exact acel 2.0 TSI (200 CP) care se gaseste sub capota GTI-ului. Toate propulsoarele beneficiaza de tehnologie turbo, oferta fiind completata de benzinarul de 1.4 litri, in doua variante de putere (122 si 160 CP) si de TDI-ul de 2.0 litri (140 CP).
Puterea este transmisa rotilor din fata prin intermediul unei cutii manuale cu sase rapoarte. Toate motoarele, cu exceptia celui mai mic, 1.4 TSI - 122 CP, pot fi echipate optional cu o cutie automata DSG (cu sase sau sapte rapoarte).
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului VW a reinventat Scirocco .