De altfel, preferinta pentru marca locala este o caracteristica a tuturor tarilor est-europene producatoare de masini exemplul cel mai reprezentantiv fiind Cehia, unde vanzarile second-hand pentru Skoda reprezinta 37% din toata piata de profil. O situatie similara se intalneste si in Slovacia, unde Skoda Auto este considerata a fi o firma locala.
“Se pare ca in ciuda efectului de globalizare a pietei de automobile asupra preferintelor consumatorilor, ei inca apreciaza marcile locale traditionale. Popularitatea lor este determinata de vanzarile mari, de extinderea retelelor de service si adesea si de preferintele asiguratorilor”, a spus Matyas Korinek, vicepresedintele AAA Auto.
Compania Suzuki are o cota peste medie in Ungaria, fiind de asemenea considerata locala datorita fabricii din Ungaria. Cele mai vandute masini second-hand sunt Suzuki Swift, Suzuki Ignis si Suzuki Vagon R+. Aceste modele, de origine japoneza, reprezinta 18% din vanzarile totale ale centrelor de masini AAA Auto in Ungaria.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Romanul prefera Dacia si ca masina second-hand.