Cunoscuta companie producatoare de cauciucuri va lansa incepand cu aceasta vara anvelopa care este capabila sa se repare singura si va putea fi folosita chiar daca are mai multe pene la activ! in interior cu un material special, care, in cazul unui incident, acopera automat gaurile mai mici de 5 mm in diametru, dupa ce, in prealabil, a fost indepartat obiectul care a cauzat pana. Continental recomanda acest sistem in detrimentul solutiilor "runflat" actuale, pentru ca acestea din urma necesita ranforsari suplimentare ale pneurilor, ceea ce afecteaza greutatea, dinamica si confortul masinii pe care sunt folosite.

Desi pare un mare pas inainte, mai multe detalii despre noua tehnologie propusa de Continental nu au fost facute inca publice, astfel incat nu stim deocamdata care este timpul de reactie al captuselii in momentul in care "guma" se gaureste. Daca este prea lung, atunci runflat-ul actual pare mai avantajos, pentru ca te poti duce (cu o viteza maxima de 80 km/h) pana la prima vulcanizare, fara sa stai sa-ti murdaresti mainile, montand roata de rezerva.