“Povestirile lui sint depanate intr-un stil lejer si pregnant, reusind sa impace, de-o maniera surprinzatoare si vie, o multime de contraste: luminosul si intunecatul, puritatea si vinovatia, increderea si tradarea, speranta si disperarea”, opineaza Claus-Ulrich Bielefeld.
In comparatie cu structura baroca si “simfonica” din primul volum al trilogiei “Orbitor”, cunoscut deja publicului de limba germana sub titlul “Die Wissenden”, cartea de povestiri are mai degraba structura “muzicii de camera”, spune cronicarul german.acela la unui “maestru al prozei scurte”.
In comparatie cu structura baroca si “simfonica” din primul volum al trilogiei “Orbitor”, cunoscut deja publicului de limba germana sub titlul “Die Wissenden”, cartea de povestiri are mai degraba structura “muzicii de camera”, spune cronicarul german.acela la unui “maestru al prozei scurte”.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Die Welt: Cartarescu, un 'maestru al prozei scurte'.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Die Welt: Cartarescu, un 'maestru al prozei scurte'.