De citeva zile, CNN difuzeaza un clip publicitar de 40 de secunde menit a stirni interesul international pentru frumusetile Serbiei si a transforma aceasta tara intr-un obiectiv turistic. Agentia pentru Turism din Serbia a cheltuit pentru aceasta campanie 500.000 de dolari.
Numai ca, dupa ce clipul a inceput sa fie difuzat, mai multi cetateni din localitatea Kladovo, aflata la granita cu Romania, in dreptul municipiului Drobeta-Turnu Severin, au sunat la cotidianul "Blic" si au semnalat ca imaginile dintre secundele 30 si 32, in care apare o biserica, nu sint filmate in Serbia, ci in Romania.
Ei stiau cu precizie acest lucru intrucit biserica pe care au vazut-o in film o pot admira zilnic, pe viu, si pe malul romanesc al Dunarii. Ziarista Miroslava Cvejovic, de la "Blic", s-a deplasat la fata locului si a constatat autenticitatea celor semnalate de locuitorii din Kladovo.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Sirbii isi fac brand cu imaginea noastra.