Prima schimbare este ca de acum inainte toate autostrazile din Romania vor fi construite in parteneriat public-privat sau prin concesiune. Berceanu a anuntat ca bugetul de stat nu va mai fi folosit pentru asemenea lucrari de infrastructura.
Aceasta inseamna ca portiunea Ploiesti-Brasov din autostrada care urmeaza sa lege Capitala de cea construita de Bechtel in Transilvania va beneficia de alt tip de finantare decit cea oferita "regilor asfaltului" din Romania: Besciu, Casuneanu, Umbrarescu. Reamintim ca firmele acestora, reunite intr-un consortiu, au cistigat licitatia pentru constructia tronsonului Bucuresti-Ploiesti pentru 200 de milioane de euro, banii provenind de la buget.
Schimbare de strategie
Initial, Radu Berceanu a fost un fan declarat al finantarii de la buget pentru constructia de autostrazi pentru ca acum, dupa intilnirea cu omologul sau portughez si dupa ce patronul de la Golden Blitz a primit deja de la stat bani pentru respectiva portiune, sa isi schimbe total viziunea.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului 'Autostrada Golden Blitz' ramine singura la bugetul de stat.