Prima schimbare este ca de acum inainte toate autostrazile din Romania vor fi construite in parteneriat public-privat sau prin concesiune. Berceanu a anuntat ca bugetul de stat nu va mai fi folosit pentru asemenea lucrari de infrastructura.

Aceasta inseamna ca portiunea Ploiesti-Brasov din autostrada care urmeaza sa lege Capitala de cea construita de Bechtel in Transilvania va beneficia de alt tip de finantare decit cea oferita "regilor asfaltului" din Romania: Besciu, Casuneanu, Umbrarescu. Reamintim ca firmele acestora, reunite intr-un consortiu, au cistigat licitatia pentru constructia tronsonului Bucuresti-Ploiesti pentru 200 de milioane de euro, banii provenind de la buget.

Schimbare de strategie

Initial, Radu Berceanu a fost un fan declarat al finantarii de la buget pentru constructia de autostrazi pentru ca acum, dupa intilnirea cu omologul sau portughez si dupa ce patronul de la Golden Blitz a primit deja de la stat bani pentru respectiva portiune, sa isi schimbe total viziunea.