Info
x
Plecat motor rece iarna
|
pantealaw 15 mesaje Membru din: 30/11/-0001 |
Postat pe: 3 Mai 2009, ora 11:53
da am fost la un baiat si cred ca am gasit problema.zice baiatul ca teava de vacuum este de vina.scuze daca nu am pronuntat corect.deci aceea teava este cam improvizata(baietii de la un service din Humgary).adica este o teava de cauciuc oarecare si prinsa cu banda adeziva care e super ok ....in a scapa aerul pe langa
.imi sufla la teava aia de n-ai treaba.zice baiatul-mecanic ca la pornire motorul nu functioneaza cum trebuie daca teava de vacuum nu e ok, si crede-ma nu e ok deloc.si inca ceva , relantiul , avansul se regleaza automat deci nu se pot efectua reglaje cu o surubelnita.astea se fac automat de calcu din masina.ecu trimite informatiile catre injectoare catre dispozitivul ala (nu stiu cum se numeste ) responsabil cu amestecul de aer si combustibil etc.tot aici intra si gazele care se intorc prin teava de la carter daca nu ma insel.ce zici problema ar fi intradevar de la teava de vacuum, asta ar fi motivul ca-mi moare motorul char si in situartia in care afara nu sunt mai putin de 4-5 grade.cum vreau sa pornesc imediat moare.am sa schimb teava respectiva.aaaa?.......apropos vreau sa-mi pun un filtru spor......tot acolo va fi montat si filtrul unde e teava de vacuum.o simpla explicatie daca se poate referitor la montarea accesoriilor care se primesc cu filtrul sport.merci mult pt informatii
|
|
ondin666 204 mesaje Membru din: 22/12/2008 |
Postat pe: 3 Mai 2009, ora 21:01
eu aveam probleme cu regulatorul de relanti ca era incomplet, asa am luat masina, si am gasit second super ieftin cu tot cu (fuel rail)rampa de alimentare, 4 injectoare, ce mai, numai de montat pe masina cu 50 lei.
:) si era posibilitatea la Ford Escort XR3i de a se regla putin ceva cand sistemul de injectie. nu ajuta cu nimic filtrul sport, eventual iti creste putin consumul si se umple mult mai repede de praf. mai bine schimbi in banii aia de 3 ori toate filtrele. aici e romania, nu germania, sa nu uitam.
Raporteaza abuz de limbaj |

.imi sufla la teava aia de n-ai treaba.zice baiatul-mecanic ca la pornire motorul nu functioneaza cum trebuie daca teava de vacuum nu e ok, si crede-ma nu e ok deloc.si inca ceva , relantiul , avansul se regleaza automat deci nu se pot efectua reglaje cu o surubelnita.astea se fac automat de calcu din masina.ecu trimite informatiile catre injectoare catre dispozitivul ala (nu stiu cum se numeste
) responsabil cu amestecul de aer si combustibil etc.tot aici intra si gazele care se intorc prin teava de la carter daca nu ma insel.ce zici problema ar fi intradevar de la teava de vacuum, asta ar fi motivul ca-mi moare motorul char si in situartia in care afara nu sunt mai putin de 4-5 grade.cum vreau sa pornesc imediat moare.am sa schimb teava respectiva.aaaa?.......apropos vreau sa-mi pun un filtru spor......tot acolo va fi montat si filtrul unde e teava de vacuum.o simpla explicatie daca se poate referitor la montarea accesoriilor care se primesc cu filtrul