back to top ∧

Info
x
info

OK

Info
x
info

Temperamente

9am244663

1 mesaj
Postat pe: 5 Ianuarie 2011, ora 14:12

Buna ziua.
Ma numesc Rares si sunt student in anul I la "PEDAGOGIA INVATAMANTULUI SCOLAR SI PRESCOLAR"
Nu am nici o cunostinta de pedagogie anterioara.
Profesoara de Psihologie mi-a dat o tema care suna asa "cazul unui copil cu un anumit temperament si cum se educa acest temperament".
Ceva,ceva am inteles dar nu am nici un habar despre cum se educa temperamentul.
Va rog, daca este posibil sa ma indrumati.
Multumesc anticipat.

Raporteaza abuz de limbaj
Dorulet

7896 mesaje
Oras: ALTA LOCALITATE

Postat pe: 5 Ianuarie 2011, ora 15:48

Ceee????? Cum naiba sã "educi" temperamentul???!!!!
E de-a dreptul hilar!
Cu temperamentul te naºti ºi mori...nu ai ce educa la el!
Poþi doar, sã canalizezi "energia" datã de temperament, în funcþie de aptitudinile copilului, în formarea lui (ca viitor adult)....spre o anumitã profesie...

Când toatã lumea gândeºte la fel înseamnã cã nimeni nu gândeºte.
gabigabi

12108 mesaje
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 5 Ianuarie 2011, ora 16:03

De la: Dorulet, la data 2011-01-05 15:48:13 Ceee????? Cum naiba sã "educi" temperamentul???!!!!
E de-a dreptul hilar!
Poþi doar, sã canalizezi "energia" datã de temperament, în funcþie de aptitudinile copilului, în formarea lui (ca viitor adult)....spre o anumitã profesie...

dar de STRUNIT se poate struni prin vointa, ceea ce duce pina la urma la educarea lui ! daca eu sunt un temperament coleric si arunc si sparg tot pe ce pun mina si-s lasata-n boii mei ca , deh , sunt temperamentala , asa ma voi manifesta toata viata ! ehei, dar daca atunci cind esti copil si te apuca istericalele , o nuielusa te calmeaza , inveti - ca la dresaj - ca nevricalele ustura al naibii si incepi sa te controlezi !

NESIMTITUL

786 mesaje
Oras: Cluj

Postat pe: 5 Ianuarie 2011, ora 16:10

De la: gabigabi, la data 2011-01-05 16:03:11