Info
x
Dar cati salveaza de la moarte?
|
gabymarinescu_pulsar 375 mesaje Membru din: 30/11/-0001 Oras: BUCURESTI |
Postat pe: 19 Septembrie 2009, ora 14:43
Nu sunt cadru medical,si nici nu am rude in sistem,dar aici a fost pusa o intrebare ticaloasa,tendentioasa"Cati oamnei ucide sistemul national romanesc-60.000".Eu vin si intreb daca aceasta statistica este adevarata,cel ce a postat asa ceva incriminant,ar putea avea un dram de bun simt sau fair-play sa stie si sa spuna cati oameni sunt salvati de acelasi sistem?
Raporteaza abuz de limbaj |
|
Dorulet 7896 mesaje Membru din: 30/11/-0001 Oras: ALTA LOCALITATE |
Postat pe: 19 Septembrie 2009, ora 15:09
De la: gabymarinescu_pulsar, la data 2009-09-19 14:43:53Nu sunt cadru medical,si nici nu am rude in sistem,dar aici a fost pusa o intrebare ticaloasa,tendentioasa"Cati oamnei ucide sistemul national romanesc-60.000".Eu vin si intreb daca aceasta statistica este adevarata,cel ce a postat asa ceva incriminant,ar putea avea un dram de bun simt sau fair-play sa stie si sa spuna cati oameni sunt salvati de acelasi sistem? Acesta este de departe una dintre cele mai stupide postări pe care le-am citit pe forum... ...Nu contează câte vieți se salvează...că doar asta este MENIREA sistemului sanitar!!!! Pentru asta există...pentru A SALVA VIEȚI !!!!! Mare-i grădina!!!!
Când toată lumea gândește la fel înseamnă că nimeni nu gândește.
|
|
plesuardei 245 mesaje Membru din: 3/02/2009 Oras: BUCURESTI |
Postat pe: 2 Octombrie 2009, ora 06:22