Info
x
Va cer ajutorul pentru un studiu!
|
ginutza_f 4 mesaje Membru din: 30/11/-0001 Oras: Cluj |
Postat pe: 17 Noiembrie 2008, ora 17:01
Buna ziua dragii mei comentatori, sunt studenta la Psihologie, pregatesc studiul de licenta care are nevoie de colaborarea dumneavoastra, va descriu mai jos cerinta, sper sa ma ajutati cat mai multi! va multumesc de pe acum!
Puteti raspune pe forum sau la ginutza_f@yahoo.com, nu uitati sa mentionati varsta, sexul si ocupatia! Descrieți situații de succes sau/și de eșec din viața voastră, de exemplu, situații in care v-ați simțit important, valoros, iubit, apreciat, performant, abil, înzestrat, de ajutor, mulțumit de sine, mândru, satisfăcut etc. sau/și situații în care, din contră, v-ați simțit criticat, respins, decepționat, dezamăgit, anxios, nemulțumit de sine, nesemnificativ, neperformant, refuzat etc. Exemple de situații de succes: Când îmi amintesc de o sarcină de muncă dificilă pe care am rezolvat-o cu bine; Când am slăbit 5 kg datorită planului de dietă și exerciții; Exemple de situații de eșec: Când m-am oferit să ajut dar am fost refuzat; Când eram în grupul de prieteni și nimeni nu vorbea cu mine;
Raporteaza abuz de limbaj |
|
necunoscut 1 mesaj Membru din: 1/01/1970 |
Postat pe: 22 Noiembrie 2008, ora 19:32
Buna!!Nu stiu dar prima oara cand am realizat ceva.....si mam simtit extaziat a fost cand am luat sala cu 26,traseul in 2min si asta in timp ce prieteni si familia bagau mana in foc ca nu o sa vad cum arata permisul vreodata:(mam ingrasat 5 kile pe loc)Pai uita acum astept sa imi iasa actele pt.servici tocmai in olanda,astept deja de 4sapt,prietena ma parasit pt.un turc care are on bar(am slabit 5kile)
|
|
adyhd1969 773 mesaje Membru din: 30/11/-0001 |
Postat pe: 10 Martie 2010, ora 15:37
www.variantacojocaru.ro 20 000 EURO pt FIECARE roman MAJOR
|
adyhd1969 773 mesaje Membru din: 30/11/-0001 |
Postat pe: 10 Martie 2010, ora 15:37
www.variantacojocaru.ro 20 000 EURO pt FIECARE roman MAJOR