back to top ∧

Info
x
info

OK

Info
x
info

Malpraxis sau sistemul e de vina? un talmes-balmes cu intentie

Pagini: 1 2 >> Sari la pagina:

dana17

24 mesaje
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 27 Septembrie 2008, ora 16:34

p.s. sunt membru 9am din 2006 parca, nu din 1970

Joana

1 mesaj

Postat pe: 7 Octombrie 2008, ora 14:49

Depinde de la caz la caz problema legata de malpraxis. Da,este adevarat ca sunt si multi doctori care fac malpraxis, stiu cum sta treaba pentru ca sunt studenta la medicina si observ cum multi studenti iau note in functie de cadourile pe care le au,de pile,de sponsorizarile date s.a.m.d dar nu intotdeauna sunt ei de vina.

Sistemul romaneesc nu mai functioneaza de foarte mult timp asa cum ar trebui... Un exemplu bun este cazul unei fetite care a murit din cauza unei meningite. Cazul a fost dat si la televizor,stie o lume intreaga de el... Toata lumea a acuzat si a pus la zid doctora care a trimis copilul acasa.

Nu consider ca acea doctora a fost in mod direct vinovata pt moartea fetei... ci mai mult sistemul. Nu erau locuri libere pt a putea interna fetita si a o tine intr-o permanenta observatie medicala.... nu poti pune 2-3 pacienti intr-un pat.

Toata lumea vine la doctor si spune : "vindeca-ma", fara sa mai tina cont de posibilitati,de dotari s.a.m.d. Daca esti doctor nu inseamna ca poti face minuni,nu ai cum.... mai ales atunci cand sistemul nu te ajuta deloc.

Iar meningita este destul de periculoasa la un copil,ii poate provoca moartea si la 4 ore de la instalare si la 6 ore .... si avand in vedere ca debuteaza ca orice viroza respiratorie nu ai cum sa o depistezi imediat.

Daca fata avea meningita de 4-6 ore inainte sa se prezinte la spital,neavand nici spitalul locuri libere pt a o putea interna si a o tine sub observatie tratamentul dat nu a putut face fata bolii si s-a intamplat inevitabilul.

Malpraxis-ul e prezent peste tot dar asta nu inseamna ca toti il practica,sunt multi factori care intervin....