back to top ∧

Info
x
info

OK

Info
x
info

Dependenta de droguri

cristinamarcu

2 mesaje
Postat pe: 19 Noiembrie 2014, ora 03:21

Buna tuturor

Am sa va impartasesc calvarul prin care trec . Sper sa gasesc pe cineva printre voi care trece sau a trecut prin ce trec eu sau cineva care imi poate da un sfat macar . Am 30 de ani si lucrez ca grafician . Acum 6 luni l-am intalnit pe cel care imi este iubit si cu care am crezut ca voi impartii bune si rele , doar ca in ultimele 2 luni am inceput sa impart doar rele . Tinand cont ca nu am locuit impreuna pana acum 2 luni totul parea ok . Stiam ca avea problem cu somnul si ca mai tot timpul avea nevoie de ceva care sa il ajute sa doarma . Evita sa iasa cu prietenii mei motivand diverse scuze ,tot timpul e obosit si singurul lucru care il pune pe picioare (relativ) este o sticla de bere sau un pahar de vin . Intr-o zi am gasit din gresala in pantaloni lui niste pastile numite sintalgon (metadona ) . Nestiind ce sunt le-am lasat acolo nu am spus nimic pana nu m-am interesat mai bine . Cand mi-am dat seama ce sunt am simtit ca mi se topesc picioarele si abea asteptam sa ajung acasa si sa il confrunt in legatura cu ele . Din fericire pentru mine, la momentul respectiv pentru ca nu stiam cum am sa deschid subiectul el a ales sa imi spuna despre ele. Mi-a spus ca le ia pentru ca a fost dependent de heroina , si ca incearca in fiecare zi sa scape de aceasta dependenta chiar sa scada si numarul pastilelor pe care le ia . Mi-am spus ok, tinand cont ca se elibereaza de catre un doctor nu poate fi decat un ajutor . Am inceput sa ma documentez din ce in ce mai mult despre ele , sa invat din ce in ce mai multe ca sa ajung la concluzia ca nu sunt altceva decat o alternativa mai slaba si legala la heroina . L-am intebat daca mai simte nevoia sa mai consume si heroina din cand in cand dar mi s-a raspuns cu un NU tare si raspicat . Problema a luat alte intorsaturi acum doua saptamani cand nefiind acasa , plecata in vizita la parintii mei