Info
x
Cum renault românia și meridian vest își bat joc de clienți
|
9am_1135 3 mesaje Membru din: 17/12/2012 |
Postat pe: 17 Decembrie 2012, ora 15:15
Pentru cei care se grbesc și pe care i intereseaz doar concluzia, ncep cu aceasta:
Cumprnd o mașin Renault, riscați ca defecțiuni tehnice evidente din fabricație s nu fie reparate de service, iar Renault Romnia s spun c "nu s-au constatat neconformitți". Detaliind: Am achiziționat de la Meridian Vest un Renault Fluence. De la nceput, la acționarea sistemului de splare a parbrizului, nti pornesc ștergtoarele, fac o mișcare complet pe uscat, iar abia apoi vine și lichidul de splare. Astfel, pe lng zgomotul foarte neplcut, lamelele se tocesc și nu mai șterg cum ar trebui, iar parbrizul poate fi afectat de zgrieturi fine. Am semnalat problema la service-ul Meridian. Cu dificultate, am convins personalul de acolo c ntr-adevr este ceva n neregul (insistau c este normal, c așa e la toate autoturismele - deși am condus și alte autoturisme și situația nu este aceeași, c așa se ntmpl cnd este acționat sistemul de splare dup mult timp - deși problema este aceeași și cnd l acționez la interval de cteva secunde). Au spus c este necesar o pomp de lichid nou, astfel am lsat mașina la ei pentru montare. Ulterior m-au anunțat c s-a rezolvat, dar la ridicarea autoturismului situația era aceeași. Dup alte verificri din partea mecanicilor, mi s-a spus c, deși este adevrat c nu e n regul succesiunea secvențelor, problema afecteaz toate autoturismele Renault și, prin urmare, nu au ce s fac (fr a accepta sugestia de a contacta nivelul tehnic superior, pentru a se remedia defecțiunea la linia de fabricație). Pe moment am crezut c e adevrat, dar vorbind cu alți posesori de Renault, nțeleg c la ei nu se ntmpl așa. Am reclamat situația la Renault Romnia și am fost rechemat la service pentru a se filma problema. Și mecanicul cu care m-am ntlnit n faza aceasta a recunoscut c nu e normal cum funcționeaz. Dup cteva zile, am primit de la Renault Romnia urmtorul rspuns: "Nu s-au constatat neconformitți n funcționarea autovehiculului, acesta funcționind conform specificației." Am fcut o reclamație pe Renault.com și n prezent aștept rspunsul lor. Dac nu se rezolv, urmeaz ANPC. A fost prima și ultima dat cnd achiziționez un autoturism Renault. Raporteaza abuz de limbaj |
|
9am_1135 3 mesaje Membru din: 17/12/2012 |
Postat pe: 21 Decembrie 2012, ora 10:27
n urma reclamației la entitatea central a Renault (din FRA), am primit rspuns... de la Renault Romnia, mai exact de la aceeași persoan care mi spusese nainte c totul e n regul (deși chiar și mecanicii de la service au spus c nu e normal). Astfel, sunt anunțat c "asa cum dealtfel v-am comunicat si in cadrul discutiilor telefonice avute, (...) nu s-au constatat neconformitati in functionarea autovehiculului".
I-am contactat din nou, rugndu-i s nu mai dea "forward" tocmai la cei pe care i reclam, ci s citeasc problema. Am primit un rspuns automat identic cu cel aferent primei sesizri, n care sunt anunțat c au trimis-o la departamentul de relații cu clienții (adic tot la cei din ROU). Am dat "reply" și i-am rugat același lucru, s citeasc nainte de a redirecționa, drept pentru care mi s-a rspuns (tot automat) c, de data asta, au trimis solicitarea la un expert. S vedem ce spune expertul. Totodat, ca s economisim timp, am fcut ieri reclamație la ANPC. Raporteaza abuz de limbaj |
|
9am_1135 3 mesaje Membru din: 17/12/2012 |
Postat pe: 10 Ianuarie 2013, ora 12:40
Salutri și la mulți ani!
M-a sunat din nou domnul de la "relații cu clienții" și a rmas s mi mai programeze o verificare, la un alt service autorizat, sptmna viitoare. Revin cu rezultatul, sper s și pot recomanda service-ul respectiv n urma experienței. Raporteaza abuz de limbaj |
