back to top ∧

Info
x
info
 
 
OK


 
Info
x
info
 
 
 


Cum renault românia și meridian vest își bat joc de clienți

 


 
 
9am_1135

3 mesaje
Membru din: 17/12/2012
Postat pe: 17 Decembrie 2012, ora 15:15

Pentru cei care se grãbesc și pe care îi intereseazã doar concluzia, încep cu aceasta:
Cumpãrând o mașinã Renault, riscați ca defecțiuni tehnice evidente din fabricație sã nu fie reparate de service, iar Renault România sã spunã cã "nu s-au constatat neconformitãți".

Detaliind:
Am achiziționat de la Meridian Vest un Renault Fluence. De la început, la acționarea sistemului de spãlare a parbrizului, întâi pornesc ștergãtoarele, fac o mișcare completã pe uscat, iar abia apoi vine și lichidul de spãlare. Astfel, pe lângã zgomotul foarte neplãcut, lamelele se tocesc și nu mai șterg cum ar trebui, iar parbrizul poate fi afectat de zgârieturi fine.

Am semnalat problema la service-ul Meridian. Cu dificultate, am convins personalul de acolo cã într-adevãr este ceva în neregulã (insistau cã este normal, cã așa e la toate autoturismele - deși am condus și alte autoturisme și situația nu este aceeași, cã așa se întâmplã când este acționat sistemul de spãlare dupã mult timp - deși problema este aceeași și când îl acționez la interval de câteva secunde).

Au spus cã este necesarã o pompã de lichid nouã, astfel am lãsat mașina la ei pentru montare. Ulterior m-au anunțat cã s-a rezolvat, dar la ridicarea autoturismului situația era aceeași. Dupã alte verificãri din partea mecanicilor, mi s-a spus cã, deși este adevãrat cã nu e în regulã succesiunea secvențelor, problema afecteazã toate autoturismele Renault și, prin urmare, nu au ce sã facã (fãrã a accepta sugestia de a contacta nivelul tehnic superior, pentru a se remedia defecțiunea la linia de fabricație). Pe moment am crezut cã e adevãrat, dar vorbind cu alți posesori de Renault, înțeleg cã la ei nu se întâmplã așa.

Am reclamat situația la Renault România și am fost rechemat la service pentru a se filma problema. Și mecanicul cu care m-am întâlnit în faza aceasta a recunoscut cã nu e normal cum funcționeazã. Dupã câteva zile, am primit de la Renault România urmãtorul rãspuns:
"Nu s-au constatat neconformitãți în funcționarea autovehiculului, acesta funcționind conform specificației."

Am fãcut o reclamație pe Renault.com și în prezent aștept rãspunsul lor. Dacã nu se rezolvã, urmeazã ANPC.

A fost prima și ultima datã când achiziționez un autoturism Renault.

Raporteaza abuz de limbaj
9am_1135

3 mesaje
Membru din: 17/12/2012
Postat pe: 21 Decembrie 2012, ora 10:27

În urma reclamației la entitatea centralã a Renault (din FRA), am primit rãspuns... de la Renault România, mai exact de la aceeași persoanã care îmi spusese înainte cã totul e în regulã (deși chiar și mecanicii de la service au spus cã nu e normal). Astfel, sunt anunțat cã "asa cum dealtfel v-am comunicat si in cadrul discutiilor telefonice avute, (...) nu s-au constatat neconformitati in functionarea autovehiculului".

I-am contactat din nou, rugându-i sã nu mai dea "forward" tocmai la cei pe care îi reclam, ci sã citeascã problema. Am primit un rãspuns automat identic cu cel aferent primei sesizãri, în care sunt anunțat cã au trimis-o la departamentul de relații cu clienții (adicã tot la cei din ROU). Am dat "reply" și i-am rugat același lucru, sã citeascã înainte de a redirecționa, drept pentru care mi s-a rãspuns (tot automat) cã, de data asta, au trimis solicitarea la un expert. Sã vedem ce spune expertul.

Totodatã, ca sã economisim timp, am fãcut ieri reclamație la ANPC.

Raporteaza abuz de limbaj
9am_1135

3 mesaje
Membru din: 17/12/2012
Postat pe: 10 Ianuarie 2013, ora 12:40

Salutãri și la mulți ani!

M-a sunat din nou domnul de la "relații cu clienții" și a rãmas sã îmi mai programeze o verificare, la un alt service autorizat, sãptãmâna viitoare.

Revin cu rezultatul, sper sã și pot recomanda service-ul respectiv în urma experienței.

Raporteaza abuz de limbaj
| Varianta pentru tiparire a topicului Cum Renault România și Meridian Vest își bat joc de clienți
Mergi la: