Info
x
Guns n'roses o formatie terminata
|
ttlcomputers 7 mesaje Membru din: 31/01/2009 Oras: ALTA LOCALITATE |
Postat pe: 2 Septembrie 2010, ora 16:52
Pentru toti cei care doresc sa mearga la Romexpo la concert Guns N'Roses si inca nu au luat bilet , va dau un sfat : NU VA LUATI BILET SI NU MERGETI !!! E pacat sa dati banii si sa va stricati imaginea pe care o aveti despre fosta celebra formatie . Am spus ''fosta'' pentru ca acum Guns N'Roses nu mai este nici pe departe ceea ce a fost . Formatia este complet schimbata , si desi Axl a ramas pot sa zic ca nici el nu mai e cel care a fost . Mai bine spus e chiar sub orice critica : Un batran gras care nu mai are nici vocea si nici miscarile care l-au facut celebru si in plus are prostul obicei sa intarzie cu orele la concerte , dupa care daca e huiduit se supara si paraseste scena dupa 2 piese cantate . Restul membrilor sunt parca amatori luati de pe strada si cel mai caraghios este chitaristul care tine locul lui Slash :))) Nici nu am cuvinte sa-l descriu ... Incearca intr-un mod jalnic sa-l imite pe slash atat la imbracaminte cat si la figurile de pe scena si a culminat cu aprinderea tigarii in timpul concertului . Nici nu stiam ce emotie e mai puternica : sa plang sau sa rad cand l-am vazut . Am intrat la 18:30 am asteptat pana la 20 , dupa care a aparut o formatie jalnica in deschidere care nu mai termina ( atentie acea formatie este in turneu cu Guns N'Roses , deci o sa apara la toate concertele ) . Au plecat pe la 22 , dupa care am mai asteptat o ora pana a aparut Axl cu trupa lui de clovni . Bineinteles irlandezii i-au taxat intarzierea cu huiduituri si fluieraturi . A inceput sa cante o piesa de pe noul album , dar sincer vocea se auzea foarte slab fatza de instrumente , si atunci a inceput show-ul publicului . Incredibil irlandezii au aruncat cu pahare de bere in Axl ( e grav cand un irlandez isi arunca berea ) . Axl a anuntat ca daca se va mai intampla va pleca , si chiar a plecat in timpul piesei nr 3 . O m