back to top ∧

Info
x
info
 
 
OK


 
Info
x
info
 
 
 


Asistent medical cu experienta in strainatate nu gasesc de lucru in romania

 


 
 
miri_pisik

3 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 10 Februarie 2009, ora 13:04

Da sunt asistent medical cu o experienta de 16 ani , m-am intors de 3luni in tara, renuntand la un salar de... nu are rost sa mai spun, pentru a ma stabili in Romania.Dar problema eca de trei luni nu gasesc de lucru cica nu sunt locuri . Desi am venit pregatita cu spaga necesara(3000euro) casa ma angajez si asa tot nu gasesc. De ce se striga oare i gura mare ca e lipsa de personal medical.....mie mi se pare ca nu e...nu-mi ramane decat sa ma intorc de unde am venit si sa ma reangajez la un salar de UE... si fara spaga...

Raporteaza abuz de limbaj
obliografic

1094 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 11 Februarie 2009, ora 22:25

De la: miri_pisik, la data 2009-02-10 13:04:10Da sunt asistent medical cu o experienta de 16 ani , m-am intors de 3luni in tara, renuntand la un salar de... nu are rost sa mai spun, pentru a ma stabili in Romania.Dar problema eca de trei luni nu gasesc de lucru cica nu sunt locuri . Desi am venit pregatita cu spaga necesara(3000euro) casa ma angajez si asa tot nu gasesc. De ce se striga oare i gura mare ca e lipsa de personal medical.....mie mi se pare ca nu e...nu-mi ramane decat sa ma intorc de unde am venit si sa ma reangajez la un salar de UE... si fara spaga...



Draga miri e o diferenta mare intre ce se vorbeste la tv si relitate, sau poate nu ai gasit persoana respectiva care are putere sa te angajeze, asa ca ia banii si urcate in avion, intoarcete de unde ai venit ca e mult mai bine afara decat la noi in tara ( sotia a renuntat la medicina in romania si lucreaza in alt domeniu unde se castiga mult mai bine afara, si avea ceva vechime )