back to top ∧

Info
x
info
 
 
OK


 
Info
x
info
 
 
 


Inselaciune la supermarket

 


 
 
necunoscut

1 mesaj
Membru din: 1/01/1970
Postat pe: 9 Ianuarie 2009, ora 17:56

Vreau sa aflu si eu parerile voastre. Prima data i s-a intamplat unei prietene, sa plateasca mai mult cu vreo 10 lei. Nu am crezut insa pana nu mi s-a intamplat si mie. O data.. de doua ori. In seara asta fiind a doua oara. Am platit si m-am dus din nou la raftul respectiv sa verific pretul. I-am spus vanzatoarei si mi-a dat diferenta de bani inapoi.
Ce anume trebuie facut? Eu data viitoare nu ii mai iert ci o sa chem Protectia Consumatorului, fie chiar si pentru 1 leu. Totusi sunt atatia oameni grabiti sau in varsta care nu mai verifica la leut, ca doar pleci cu caruciorul plin si nu stai sa iti notezi. Voi cum reactionati? Ce credeti ca ar trebui facut? :

Raporteaza abuz de limbaj
unuunu44

25 mesaje
Membru din: 10/01/2009
Oras: ALTA LOCALITATE

Postat pe: 10 Ianuarie 2009, ora 13:21

Poate ca din cauza aglomeratiei mai gresesc si doamnele de la casa . Si mie mi s-a intamplat de mai multe ori ,de vreo doua ori n-am sesizat decat dupa ce am ajuns acasa . Dar tot de vreo doua ori am observat si am sesizat caserita care fara nici un comentariu mi-a dat suma care a fost retinuta in plus. Nu m-am certat cu ea . Cred ca oamenii trebuie sa fie atenti , ei fiind clientii care se presupune ca sant mai relaxati decat caseritele care pot sa mai si greseasca. Ele au un scanner de preturi care poate nu functioneaza la fiecare utilizare sau functioneaza mai rapid uneori . Pot sa-ti dau un exemplu de necesitate de atentie crescuta : pe strada sau la piata sau in autobuz si in orice loc public suprapopulat trebuie sa fim atenti cu totii la buzunare ca sa nu fim pradati de hoti. Ce s-ar putea face ca sa putem sa ne plimbam peste tot asa cu capu-n nori ? Sa se prinda toti hotii si sa fie inchisi pentru totdeauna? Mi se pare o pedeapsa prea aspra . Ce sa-i facem unei biete caserite de supermarket ? De fapt nici nu putem fi siguri ca caseritele gresesc intentionat.


moniquer_sweet

24 mesaje
Membru din: 13/12/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 20 Ianuarie 2009, ora 00:09

nush cum as reactiona..poate k mi-as face calculele pana la casa...dak as stii, altfel cred k nu mi-as da seama..
oricum treb sa ti dea un bon cu pretul fiecarui produs si totalul..
sunt obligati sa va dea bonuri, dak nu o face, cere-l tu! ai putea sa-i atragi atentia sa nu mai faca..altfel o sa anunti opc-ul! poate de frik nici n-o sa mai "greseasca"!


ing76s

6 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 20 Ianuarie 2009, ora 22:12

Se intampla cam des sa "greseasca" ... sunt afisate preturi mai mici si la casa ti se opresc mai multi bani .... unei cunostinte de-a mea i s-a intamplat inainte de sarbatori faza asta si nu era vorba decat de 50 RON in plus la 2 produse...
Partea proasta e ca daca ai cosul plin cu cumparaturi nu prea mai ai cum sa-ti dai seama ...avantaj supermarketul !


Brandiburu

26 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Pitesti

Postat pe: 21 Ianuarie 2009, ora 11:10

eu daca nu ma pricep la constructii navale , de exemplu, evit sa vorbesc despre nave maritime.
asa si aici, daca habar nu aveti despre ce inseamna un asemenea domeniu si cum functioneaza o asemenea unitate de vanzare, v-as recomanda sa nu va mai apuce gura pe dinainte. nu am vazut o intrebare de genu` "dom`le dar este vreo problema sau este voit acest lucru?" ci doar acuze directe si nefondate.

@moniquer_sweet - intr-adevar se poate anunta OPC-ul (lucru pe care il fac o gramada de clienti) dar casiera aia care "greseste" intai ai face bine sa te asiguri ca a fost vina ei. de cele mai multe ori vina este a raionului sau a departamentelor auxiliare (IT spre exemplu sau aprovizionari/modificari preturi).

@ing76s - se intampla des sa greseasca pentru simplul fapt ca volumul de marfa ce trece zilnic printr-un asemenea magazin este imens. oricum valoarea "greselilor" este extrem de mica daca se raporteaza la vanzari si este mai mult decat acceptabila. asta este teoria. practica spune ca oricat de bine s-ar descurca cineva ca si vanzator, lucrator sau manager pe un raion/departament, intotdeauna va exista un alt individ de "mai de sus" care va veni cu chef de cearta si de penalizari chiar. stresul si frustrarea ating in retail cote alarmante. daca nu crezi si nu stii ti-as putea recomanda sa incerci, dar te sfatuiesc mai bine sa nu.

unuunu44 - intr-adevar un raspus pertinent.

@adryan_romanu - daca exista diferenta de pret intre raft si casa de marcat problema este simpla: cei de la modificari preturi au schimbat pretul produsului si probabil acea actualizare nu a fost imprimata pe eticheta de catre cel care are si respectivul raft in grija. este regretabil insa de obicei este un singur om care trebuie sa mai faca si comenzi de aprovizionare, sa verifice si stocurile din depozit, sa trimita si liste de preturi si alte rapoarte catre superiori, sa faca si receptii cand ii vine marfa, sa o aranjeze la raft, sa o rearanjeze ori de cate ori o gaseste aruncata de catre "clientul nostru-stapanul nostru" (care de multe ori e mai needucat decat un copil rasfatat, care iti ia un sampon de exemplu si il gasesti seara prin vitrina frigorifica de inghetata - caz concret) si asa mai departe.

va spun eu ce ar trebui schimbat ca sa fie bine aici: politica firmelor. daca firma ar lasa oamenii sa isi faca treaba pentru care sunt angajati, daca nu i-ar mai pune sa faca 1000 de lucruri in acelasi timp, daca s-ar plati macar o parte din multele zeci de ore suplimentare lunare si schimburi 3, daca din salarii nu s-ar opri penalizari de 5-10-20% din total pe luna, daca cei din conducere ar reusi sa aiba un dialog civilizat cu subordonatii si nu "ba tu sa faci cum zic eu ca daca nu te ia mama dracului, iti dau penalizare si te dau si afara ca oricum gasesc inca 10 ca tine"... daca, daca, daca...

si, nu in ultimul rand, daca stimatul nostru client nu ar veni in seara de Craciun la ora 18.00 (cand magazinul era deschis tot ca sa aiba conducerea motiv de lauda la raportul de vanzari si clientul sa fie multumit) si daca nu ar mai injura casierele / lucratorii comerciali sau nu ar spune "ba voi nu sunteti oameni, sunteti sclavi"... poate atunci am fi si noi mai civilizati si mai motivati.

ia sa vad eu cine ar putea sa rezolve problemele astea macar?


obliografic

1094 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 21 Ianuarie 2009, ora 22:03

De la: adryan_romanu, la data 2009-01-09 17:56:52Vreau sa aflu si eu parerile voastre. Prima data i s-a intamplat unei prietene, sa plateasca mai mult cu vreo 10 lei. Nu am crezut insa pana nu mi s-a intamplat si mie. O data.. de doua ori. In seara asta fiind a doua oara. Am platit si m-am dus din nou la raftul respectiv sa verific pretul. I-am spus vanzatoarei si mi-a dat diferenta de bani inapoi.
Ce anume trebuie facut? Eu data viitoare nu ii mai iert ci o sa chem Protectia Consumatorului, fie chiar si pentru 1 leu. Totusi sunt atatia oameni grabiti sau in varsta care nu mai verifica la leut, ca doar pleci cu caruciorul plin si nu stai sa iti notezi. Voi cum reactionati? Ce credeti ca ar trebui facut? :



Nu fi suparat pentru acest lucru mi sa intamplat si mie de mai multe ori in romania dar si in alte tari , eu te sfatuiesc sa faci in felul uramator cand mergi la casa pe banda le pui grupate pe sortimente sa nu le amesteci ( paine carne iar paine bere si iar carne si tot asa) in felul asta ai un control mai bun si poti verifica bonul mult mai usor, retine intodeauna cantitatea care o cumperi dupa ce treci de casa ia bonul si fa o verificare ( nu te omoara nimeni si in felul asta vezi daca sa strecurat o greseala, gandestete ca aparatul de citit codul de bare este conectat la un server unde se afla toata baza de date de multe ori raspunsul vine cu intarziere iar vanzatoarea daca vede ca nu apare nimic mai trece inca odata acest produs prin fata aparatul de aceia apar aceste dublari la cantitate totul este din graba lor ( mi sa intamplat la suprmarket de prestigiu) nu srl micute, ( la srl mai mici o fac intentionat de a mai recupera din prejudiciul care apare din marfa furata sau expirata asta e valabil la noi in tara) si ai sa vezi ca nu mai ai nici o problema, sau cand esti nelamurit cu pretul produsului mergi la aparatele montate in interior si verifica ca sa nu ai surprize, nu ai nimic de pierdut afara este o practica normala decat sa ai surpriza la casa.


CELUI MAI BUN PRIETEN Cand tu razi, rad si eu. Cand tu privesti soarele,simt si eu caldura lui. Cand tu plangi, plang si eu. Cand tu hotarasti sa lupti,lupt si eu. Cand tu te arunci in cap... O sa imi fie tare dor de tine , DESTEPTULE!
necunoscut

1 mesaj
Membru din: 1/01/1970
Postat pe: 29 Ianuarie 2009, ora 11:38

Bun. Multumesc pt raspunsuri. O zi buna si cumparaturi fara incidente!


adyhd1969

773 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 10 Martie 2010, ora 14:29

www.variantacojocaru.ro 20 000 EURO pt FIECARE roman MAJOR

Raporteaza abuz de limbaj
adyhd1969

773 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 10 Martie 2010, ora 14:29

www.variantacojocaru.ro 20 000 EURO pt FIECARE roman MAJOR

Raporteaza abuz de limbaj
| Varianta pentru tiparire a topicului inselaciune la supermarket
Mergi la: