Login · Inregistrare
Acceseaza wall-street.ro/sati pentru a vedea Topul Siteurilor din Romania.

back to top ∧

Info
x
info
 
 
OK


 
Info
x
info
 
 
 

Moare motorul la pornire

 


 
Voteaza:
Rating curent Moare motorul la pornire: (2 din 1 vot)
 
 
andreica_marius91
Avatarul lui andreica_marius91
2 mesaje
Membru din: 9/01/2010
Postat pe: 9 Ianuarie 2010, ora 18:07

Buna ziua, sunt sofer incepator, mi s-a intamplat sa mi se descarce bateria, iar dupa ce am tinut-o 5 ore la incarcat, am pus-o inapoi. Porneste motorul la prima cheie, dar cand iau piciorul de pe acceleratie (nu este bagata in viteza) moare. Nu mai stiu ce sa ii fac...nu pot nici sa merg la service, deoarece de fiecare data cand iau piciorul de pe acceleratie moare, chiar dak e in viteza.
Astept raspuns de la dvs, va multumesc anticipat

Raporteaza abuz de limbaj
sotto026769
Avatarul lui sotto026769
20 mesaje
Membru din: 23/05/2009
Postat pe: 10 Ianuarie 2010, ora 07:55

Daca masina porneste nu este o problema de natura electrica, e foarte posibil sa fie de la alimentarea cu combustibil.


Felicis
Avatarul lui Felicis
89 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 10 Ianuarie 2010, ora 09:39

De la: andreica_marius91, la data 2010-01-09 18:07:40Buna ziua, sunt sofer incepator, mi s-a intamplat sa mi se descarce bateria, iar dupa ce am tinut-o 5 ore la incarcat, am pus-o inapoi. Porneste motorul la prima cheie, dar cand iau piciorul de pe acceleratie (nu este bagata in viteza) moare. Nu mai stiu ce sa ii fac...nu pot nici sa merg la service, deoarece de fiecare data cand iau piciorul de pe acceleratie moare, chiar dak e in viteza.
Astept raspuns de la dvs, va multumesc anticipat


Ai uitat sa ne spui ce marca si modelul autoturismului.
Daca vrei ajutor trebuie sa comunici date suficiente pentru acest lucru.

Si da poate sa fie si o problema electrica .de ex socul electric sau electronic defect sau motorasul de bypas dar fara datele masinii nu pot fi specificate defectele clar.

Raporteaza abuz de limbaj
andreica_marius91
Avatarul lui andreica_marius91
2 mesaje
Membru din: 9/01/2010
Postat pe: 10 Ianuarie 2010, ora 23:00

Masina este WV Golf 3 pe benzina din 1997. Va rog sa ma scuzati pentru datele lipsa.

Raporteaza abuz de limbaj
skoika_sotto
Avatarul lui skoika_sotto
3 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 17 Ianuarie 2010, ora 02:21

cred ca ar cam trebui sa mergi sa verifici punctul de injectie....gti nu?..incearca sa faci plinul...punei aditiv..si tureazo...cam 5 minute..sau mergi in viteza a doua cu 3500-4000 turatzii....sa se curete injectoarele...asat e opinia mea..! regards..

Raporteaza abuz de limbaj
busoilucian
Avatarul lui busoilucian
11 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 17 Ianuarie 2010, ora 02:46

salut,ai o problema cu experienta,in primul rand bateria trebuia tinuta cel putin 12 ore pe redresor,pana la 24 de ore. producatorii de acumulatori recomanda,ca orice tip de baterie sa se puna pe redresor odata la 6 luni,ca sa se mentina valoarea normala a electrolitului(1,28). Acuma din punct de vedere mecanic,nu ai specificat detalii despre motor,poate fi un motor de 1,4cmc/1,6cmc/1,8cmc/2,0cmc. Fiind motor pe benzina,poate fii pe carburatie sau pe injectie,deci ai doua variante: daca este pe carburatie motivul opririi motorului tau poate fii de la pompa de alimentare(pompa benzina),sau carburatorul are niste jiglere care pot fii infundate(trebuie curatat si suflat bine)si reglate jiglerele.Din punct de vedere electric poate fii socul automat defect,cablurile de la bujii trebuiesc verificate sa nu dea la masa,capacul delcoului sa nu fie spart(daq la masa)etc. Daca motorul este pe injectie,atunci lucrurile se complica putin,poate fii socul automat,pompa de injectie care cade in sarcina,sau cel mai rau, poate fii calculatorul. Parerea mea este sa chemi un mecanic bun care o rezolva sigur,luata prin eliminare fiecare cauza. bafta multa!

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro
Avatarul lui Fosta membra 9am.ro
56 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Resita

Postat pe: 17 Ianuarie 2010, ora 07:57

De la: busoilucian, la data 2010-01-17 02:46:54 salut,ai o problema cu experienta,in primul rand bateria trebuia tinuta cel putin 12 ore pe redresor,pana la 24 de ore. producatorii de acumulatori recomanda,ca orice tip de baterie sa se puna pe redresor odata la 6 luni,ca sa se mentina valoarea normala a electrolitului(1,28). Acuma din punct de vedere mecanic,nu ai specificat detalii despre motor,poate fi un motor de 1,4cmc/1,6cmc/1,8cmc/2,0cmc. Fiind motor pe benzina,poate fii pe carburatie sau pe injectie,deci ai doua variante: daca este pe carburatie motivul opririi motorului tau poate fii de la pompa de alimentare(pompa benzina),sau carburatorul are niste jiglere care pot fii infundate(trebuie curatat si suflat bine)si reglate jiglerele.Din punct de vedere electric poate fii socul automat defect,cablurile de la bujii trebuiesc verificate sa nu dea la masa,capacul delcoului sa nu fie spart(daq la masa)etc. Daca motorul este pe injectie,atunci lucrurile se complica putin,poate fii socul automat,pompa de injectie care cade in sarcina,sau cel mai rau, poate fii calculatorul. Parerea mea este sa chemi un mecanic bun care o rezolva sigur,luata prin eliminare fiecare cauza. bafta multa!
corect!nu te baga unde nu stii,poti sa strici mai rau!apeleaza la un "doctor de masini" casa-i puna un diagnostic si sa poata face ceva util.....

Raporteaza abuz de limbaj
nicubarna
Avatarul lui nicubarna
1 mesaj
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Suceava

Postat pe: 17 Ianuarie 2010, ora 08:59

La cumpararea unui autoturism la mana a doua se face o reparatie capitala [verificare completa]. Fiecare ne putem da cu parerea, in baza unor evenimente la care am asistat. Din fericire, avem mecanici foarte buni


donn_mosu
Avatarul lui donn_mosu
2 mesaje
Membru din: 28/02/2009
Postat pe: 17 Ianuarie 2010, ora 09:17

buna ce fel de masina ai?una la mana ea trebuie turata in treapta intai si a-2a cam la 3500-4000 de ture sau mai bine mergi cu ea cam 20-50 km turata la peste 3500 ture pt a se curata supapa de pe admisie supapa de care vb ramane deschisa si mult gas de evacuare reintra in circut de admisie
ma poti suna sau sa ma cauti pe mes mecanic motoare dissel si carburatie plus motoare injectie asistate

Raporteaza abuz de limbaj
9am145415
Avatarul lui 9am145415
4 mesaje
Membru din: 1/10/2009
Postat pe: 17 Ianuarie 2010, ora 10:18

daca e dacie curata jiglorul de relanti daca e diesel curata sita la la pompa de amorsare sau schimba filtrele de motorina

Raporteaza abuz de limbaj
bittzu75
Avatarul lui bittzu75
2 mesaje
Membru din: 11/01/2010
Postat pe: 17 Ianuarie 2010, ora 10:21

daca se opreste imediat dupa ca ai pornito verifica urmatoarele:bobina de inductie,cipul de la cheia de contact,modulul pas cu pas de pe injectie,dar sfatul meu este sa mergi la un mester tinand cont ca nu ai mai umblat cu asa ceva.

Raporteaza abuz de limbaj
9am145415
Avatarul lui 9am145415
4 mesaje
Membru din: 1/10/2009
Postat pe: 17 Ianuarie 2010, ora 10:21

verifica furtunele de la rezervor la pompe si paharul de decantare sa nu fie plin cu mizerie sau cu apa inghetata

Raporteaza abuz de limbaj
tiklosu
Avatarul lui tiklosu
3 mesaje
Membru din: 5/08/2009
Postat pe: 17 Ianuarie 2010, ora 11:26

Salut...am avut aceeasi problema. Iti recomand sa o duci direct la Reprezentanta. Eu am dus masina la vreo 4-5 service-uri si niciunul nu a putut sa mi-o faca. Cei de le reprezentanta au alt tip de testere si plus ca au mai multa experienta. La mine era regulatorul de la pompa de injectie. Imi murea motorul la relanti oricat de frig sau cald era. Plus ca uneori nu imi statea nici macar la 900 de turatii. Cam atat de la mine. Multa bafta

Raporteaza abuz de limbaj
liviujascanu
Avatarul lui liviujascanu
1 mesaj
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 17 Ianuarie 2010, ora 13:29

dupa cum prezinti problema , e motorasul pas cu pas.

Raporteaza abuz de limbaj
gaboru
Avatarul lui gaboru
1 mesaj
Membru din: 22/09/2009
Oras: Constanta

Postat pe: 17 Ianuarie 2010, ora 14:22

sal parerea mea proprie e sa chemi un mecani si sa nu mai chinui masina, cunosc un caz care ii facea la fel si pe la urma a distrus motorul, si dopa asta a constatat ca de fapt erqa pompa de ulei bulita si nu circula uleiu in motor, deci nu avea ungere, si in concluzie a distrus un motor in care deabia bagse milioane bune, doar pompa de ulei nu o scjhimbase.

Raporteaza abuz de limbaj
daca nu ma inghiti , poti sa ma .....
edy_sword
Avatarul lui edy_sword
64 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 17 Ianuarie 2010, ora 14:43

dute la servce si ai sa rezolvi problema ,lasa sa cistige si altu o bucata de piine bafta

Raporteaza abuz de limbaj
9am042065
Avatarul lui 9am042065
4 mesaje
Membru din: 30/04/2009
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 17 Ianuarie 2010, ora 18:08

Ai grija cu nu ai reglat relantiul. Regleaza relantiul cumva. Eu am Dacia 1300 si-i reglez relantiul de la surubul de relanti de la carburator. Sau alt motiv ca-ti moare motorul este faptul ca este infundat carburatorul si sitele lui. Trebuie sa-l suflii sa sa-i cureti toate sitele de filtrare a combustibilului. Asa se explica faptul ca trebuie sa ti apasata pedala de acceleratie ca sa-i vina masinii mai mult combustibil, adica cat ii trebuie mabinii sa poata functiona normal [ adica cat combustibil ii trebuie sa poata invinge frecarile din interiorul masinii ]
Iti doresc succes si.....mai citeste ceva teorie ca sa intelegi anumite conditii de functionare corecta si normala a motoarelor. Daca astepti sa inveti de la altii sau de la meseriasii de la service o sa trebuiasca sa treaca vreo 10 ani si o sa-ti mananca masina zilele sau banii de buzunar. Nu de geaba
se spune ca masina te costa cat o amanta. Te pup

Raporteaza abuz de limbaj
skoromoslei_raul
Avatarul lui skoromoslei_raul
1 mesaj
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 17 Ianuarie 2010, ora 19:00

verifica daca incarca alternatorul{la un specialist]

Raporteaza abuz de limbaj
tibbi
Avatarul lui tibbi
1 mesaj
Membru din: 14/11/2007
Oras: Sinaia

Postat pe: 17 Ianuarie 2010, ora 22:51

Eu iti recomand sa postezi problema ta pe aria corespunzatoare a unui forum Volkswagen. Nu fac reclama vreunui forum, dar cauta pe net un forum pentru Volkswagen. Exista unul foarte bun. Eu am aflat cateva solutii la unele probleme in acest fel.

Raporteaza abuz de limbaj
danut1965
Avatarul lui danut1965
12 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 18 Ianuarie 2010, ora 07:13

Daca porneste usor si sta in relanti cred ca filtrul de banzina e problema. Vezi sa fie original si cel recomandat de producator. Am intalnit o problema asemanatoare din cauza filtrului care desi era schimbat cu unul nou , nu era cel recomandat.

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro
Avatarul lui Fosta membra 9am.ro
27 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Brasov

Postat pe: 18 Ianuarie 2010, ora 09:24

bittzu are dreptate, mai mult ca sigur este bobina de inductie, am intalnit 3 masini cu aceeasi problema ca si a ta. 2 passaturi de 1.8 si un golf de 1.4 . sa nu mai zic ca pe unul din passaturi a fost schimbat si corpul de admisie, si bujiile, ECU, verificata pompa de benzina... tot in afara de bobina de inductie, care a fost ultima schimbata!

Raporteaza abuz de limbaj
9am066282
Avatarul lui 9am066282
61 mesaje
Membru din: 12/06/2009
Postat pe: 18 Ianuarie 2010, ora 10:49

salut,ce an e masina?iti pot face un test,am tester pt auto si rezolvam sigur garantat

Raporteaza abuz de limbaj
sotto026769
Avatarul lui sotto026769
20 mesaje
Membru din: 23/05/2009
Postat pe: 18 Ianuarie 2010, ora 17:00

in ce oras locuiesti poate ma bag si eu la un test

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro
Avatarul lui Fosta membra 9am.ro
1 mesaj
Membru din: 14/07/2010
Postat pe: 18 Ianuarie 2010, ora 17:34

SFATUL MEU E CA U CAND PORNESTI MASINA SI O TII ACCELERATA PUNE PE CINEVA SA MASOARE CURENTUL DE LA BORNE,CU UN APARAT DE MASURA SAU VOLMETRU,DACA NUTI INDICA UNDEVA INTRE (13.5-14.1)ATUNCI AI O PROBLEMA CU ALTERNATORUL SAU UNDEVA PE RETEA CONEXIUNI OXIDATE,UITATE LA ELECTROMOTOR LA BORNA + ACOLO SE MAI OXIDEAZA,DAR CA SA AJUNGI CU EA LA SERVIS PUNE O BATERIE BUNA(NOUA).ori daca iti place sa repari verifica direct curentul din alternator si daca nu e intre acele valori(sunt diodele sau carbuni)NU E CHIAR ASA DE COMPLICAT

Raporteaza abuz de limbaj
brunettu
Avatarul lui brunettu
1 mesaj
Membru din: 1/09/2011
Postat pe: 1 Septembrie 2011, ora 08:43

sal"tare baieti . Am un golf 3 din 96 si 55 de kw. Probloma lui este urmatoarea. Dimineata cand o pornesc porneste pentru ca apoi sa se opreasca. Am schimbat bujiile, capacul de la delcou fisele am mers la un mecanic in bv si mi-a curatat carburatorul dar tot degeaba. Masina are injectie monopunct si motorul de 1.6 litri si inca ceva turatia oscileaza cand este lasata la relanti. care credeti ca ma puteti ajuta si pe mine???????????

Raporteaza abuz de limbaj
liviu_doru2008
Avatarul lui liviu_doru2008
85 mesaje
Membru din: 17/04/2009
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 1 Septembrie 2011, ora 09:01

alimentarea e buba , incepe cu rezervorul , filtrele , carburatorul , vezi si starea tobelor , succes !

Raporteaza abuz de limbaj
CREDINTA SI CALITATE !!!


Mergi la: