Chiara Ferragni este un model de urmat pentru cei care vor sa se sustina exclusiv din blogging. De la lansarea din 2009 si pana in prezent, echipa blogului a ajuns sa numere 16 membri, iar castigurile depasesc 8 milioane de euro.

Povestea de succes a blogului i-a determinat pe cei de la Harvard sa realizeze primul studiu de caz despre un blogger de fashion si sa documenteze practicile care au dus la succesul rasunator.

Site-ul refinery29.com a realizat un sumar al studiului. Intreg studiul este disponibil aici.

A refuzat joburi bine platite pentru a pastra integritatea brandului

De la bun inceput Chiarra Ferragni a decis ca nu va colabora cu oricine doar de dragul banilor. Desi primea propuneri extrem de avantajoase, a asteptat ca
blogul sa creasca organic si ca branduri sus cotate, precum Dior, sa ii observe influenta in sfera online.

A platit din buzunarul propriu primele calatorii la Saptamana Modei

In prezent, Ferragni este sponsorizata de casele de moda pentru a participa la Saptamana Modei, insa la inceput a fost nevoita sa plateasca din buzunarul propriu aceste calatorii extrem de importante pentru vizibilitatea blogului.

A cautat metode noi de a face profit

In 2010, cand blogul The Blonde Salad castigase deja notorietate, Ferragni s-a folosit de e-commerce pentru a-si creste veniturile. Bloggerul a folosit RewardStyle, o platforma care ofera comision pentru fiecare produs vandut prin intermediul unei patforme online de blogging.

Ferragni scria posturi in care spune o poveste despre o anumita rochie sau un parfum sau experienta pe care a avut-o conducand o masina si includea linkuri catre produse in text.

Citeste mai multe pe Refinery29.com.