Chiara Ferragni este un model de urmat pentru cei care vor sa se sustina exclusiv din blogging. De la lansarea din 2009 si pana in prezent, echipa blogului a ajuns sa numere 16 membri, iar castigurile depasesc 8 milioane de euro.
Povestea de succes a blogului i-a determinat pe cei de la Harvard sa realizeze primul studiu de caz despre un blogger de fashion si sa documenteze practicile care au dus la succesul rasunator.
Site-ul refinery29.com a realizat un sumar al studiului. Intreg studiul este disponibil aici.
A refuzat joburi bine platite pentru a pastra integritatea brandului
De la bun inceput Chiarra Ferragni a decis ca nu va colabora cu oricine doar de dragul banilor. Desi primea propuneri extrem de avantajoase, a asteptat ca
blogul sa creasca organic si ca branduri sus cotate, precum Dior, sa ii observe influenta in sfera online.
A platit din buzunarul propriu primele calatorii la Saptamana Modei
In prezent, Ferragni este sponsorizata de casele de moda pentru a participa la Saptamana Modei, insa la inceput a fost nevoita sa plateasca din buzunarul propriu aceste calatorii extrem de importante pentru vizibilitatea blogului.
A cautat metode noi de a face profit
In 2010, cand blogul The Blonde Salad castigase deja notorietate, Ferragni s-a folosit de e-commerce pentru a-si creste veniturile. Bloggerul a folosit RewardStyle, o platforma care ofera comision pentru fiecare produs vandut prin intermediul unei patforme online de blogging.
Ferragni scria posturi in care spune o poveste despre o anumita rochie sau un parfum sau experienta pe care a avut-o conducand o masina si includea linkuri catre produse in text.
Citeste mai multe pe Refinery29.com.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cum a ajuns acest blogger sa castige 8 milioane de dolari pe an.