Platforma UEFA Champions League a mãrcii Heineken® a devenit o tradiþie pentru cunoscãtori. Astfel, în fiecare sezon, consumatorii au ocazia sã trãiascã experienþe unice, aºa cum numai Heineken® le poate oferi.

Heineken Mansion este o vilã modernã, spațioasã, în care, timp de douã zile, în sãptãmânile în care se desfãșoarã meciuri UEFA Champions League, câștigãtorii campaniei Heineken "Fii printre stelele din UEFA Champions League" vor locui și vor avea parte de o experiențã fotbalisticã VIP, într-un cadru inedit.Asemenea edițiilor precedente, experienþa digitalã este pilonul principal al promoþiei ºi în acest început de sezon fotbalistic de top, prin site-ul deja cunoscut www.heineken.ro.

Promoția Heineken va aduce și alte premii extraordinare. Participând la campania "Fii printre stelele din UEFA Champions League", consumatorii vor putea câștiga o experiențã incredibilã la Finala UEFA Champions League Wembley 2011 din Londra, un "week-end fotbalistic" în mijlocul sãptãmânii în Heineken Mansion și multe alte premii.

Pentru a intra în campanie, consumatorii trebuie sã valideze codul de bare de pe unul dintre produsele Heineken participante la promoþie (sticlã 0,33 litri, six pack sticlã 0,33 litri, sticlã 0,5 litri, dozã 0,5 litri, six pack dozã 0,5 litri, six pack dozã 0,5 litri ambalaj promoþional cu cadou UEFA Champions League). Dupã validarea unui cod de bare, consumatorii vor experimenta lumea digitalã Heineken ºi vor afla dacã au câºtigat. Campania Promotionala „Fii printre stelele din UEFA Champions League” a inceput in data de 15 februarie 2011 si se va incheia in data de 30 aprilie 2011.