In ultimul timp am (re)vazut pe strazile Bucurestiului cateva biciclete cu adevarat deosebite. Noile modele seamana cu biciletele de pe vremuri, asa-numitele Pegas-uri, pe care le conduceau parintii nostri.
Imaginea pe care acesta bicicleta ti-o inspira este mult mai agresiva fata de cea a modelelor clasice, avand furca alungita, saua pozitionata mult spre spate, dar si un element interesant - grosimea rotii din spate, vizibil mai mare decat a celei din fata.
In Romania nu se fabrica propriu-zis acest model de bicileta. Piesele sunt aduse din Statele Unite si Olanda si sunt asamblate in tara.
Preturile alterneaza intre 1.000 Ron si 1.800 Ron, in functie de modelul ales, diferitele accesorii pe care le poti adapta optional sau culoarea aleasai.
In statele mai dezovoltate din vestul Europei, dar si peste ocean, in SUA, trend-ul low-rides este cunoscut inca din anii '60, cand au fost comercializate primele modele chopper. In Romania, atelierul a fost dechis in luna noiembrie a anului trecut, dar, dupa spusele importatorilor nostri, inca nu sunt atat de cunoscuti pentru a obtine ceea ce isi doresc, vanzarea in serie a noilor biciclete.
Unul dintre marile avantaje ale acestei biciclete este echilibrul si sansele reduse de a cadea din sa. Saua este pozitionata mult spre spate, la o inaltime potrivita.
Publicul tinta este format in special din adolescentii, care, daca nu isi permit un chopper motorizat, opteaza pentru o versiune cu pedale, mult mai ieftina, foarte distractiva, dar si foarte la moda.
Un alt aspect important este faptul ca piesele de schimb pentru bicicletele chopper se gasesc in totalitate in magazinul de unde puteti achizitiona produsul, la preturi convenabile.
Articol de Alex Todoran
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Un trend de cursa lunga: CHOPPERS.