“Avem responsabilitatea de a fi lideri atat ca afacere cat si ca membri ai societatii din care facem parte. Tinand cont de obiectivul nostru de a deveni cel mai verde producator de bere pana in anul 2020, ne-am fixat tinte ambitioase. Suntem mandri sa anuntam ca rezultatele pe care le-am obtinut in 2012 in aria Sustenabilitatii sunt foarte bune si ne duc mai aproape de atingerea obiectivului nostru final. Progresul pe care l-am inregistrat este rezultatul direct al actiunilor noastre si al implicarii angajatilor si partenerilor nostri”, spune Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN Romania.
Repere cheie din Raportul de Sustenabilitate 2012:I. Imbunatatirea operatiunilor pentru a avea o contributie pozitiva asupra planetei si mediului inconjurator:
- Consumul specific de apa folosita in productia de bere a scazut cu 4.9% in ultimii 3 ani.
- Am eficientizat rutele de distributie si le-am redus cu 3 milioane de kilometri in ultimii 3 ani.
- In 2012, am redus consumul specific total de energie cu 8.4% comparativ cu anul 2011, ajungand la 127.3 MJ/hl.
II. Investitia in oameni, in angajatii nostri si in comunitatile in care ne desfasuram activitatea:
- Siguranta angajatilor nostri este prioritatea numarul 1 in tot ceea ce facem.
- In ultimii 3 ani, am investit peste 1 milion RON in toate cele 4 orase in care avem fabrici de bere, prin Programul HEINEKEN pentru Comunitati.
- 65% din ingredientele naturale necesare fabricarii berii provin din Romania.
III. Impactul asupra rolului berii in societate:
- Mesajul “Consuma responsabil” a fost comunicat prin toate brandurile noastre.
- In 2012 am lansat 4 Centre AlcoInfo in spitale generale din Romania, in parteneriat cu ONG-ul ALIAT.
Raportul de Sustenabilitate pentru anul 2012 este disponibil integral pe site-ul HEINEKEN Romania, www.heinekenromania.ro.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Raportul de Sustenabilitate HEINEKEN Romania 2012.