Pentru a apromova a patra generatie de Galaxy S, Samsung si Swisscom au lansat un concurs inedit. Acestia au provocat trecatorii dintr-o gara din Zurich sa stea cu ochii atintiti pe un Galaxy S4 timp de 60 de minute fara sa isi mute privirea nici macar o secunda.

Smartphone-ul era dotat cu functia Smart Stay, un sistem de navigare cu ajutorul privirii, asa ca pana si cea mai mica ezitare ar fi fos depistata. Cei care reuseau sa se uite timp de o ora fix in aparat, castigau la final un Samsung Galaxy S4.

Credeti ca a fost usor? Chiar deloc! Pentru a face provocare cu atat mai dificila, concurentul era distras cu diferite imagini sau sunete: un cuplu care se cearta chiar langa el, un motociclist acrobat, un caine care latra, pana si un vanzator ambulant au incercat sa distraga atentia concurentilor. Unii au reusit, altii nu.

"All eyes on the S4" a fost mesajul campaniei si iata ce s-a intamplat:

Credeti ca ati fi putut face fata provocarii?