Imagineaza-ti urmatorul scenariu. Este o zi ca oricare alta. Astepti linistit liftul. Cand usile se deschid, vezi un barbat stranguland un altul. Cum reactionezi?

Asta este intrebarea la care Thinkmodo, o agentie de marketing viral a incercat sa raspunda. Nu este, cu siguranta, un scenariu de care sa te lovesti zilnic. Asa se face ca reactiile surprinse de camerele ascunse au fost cat se poate de diverse si chiar surprinzatoare. Unii s-au indepartat socatii de imaginea la care le-a fost dat sa asiste, altii nu au stat pe ganduri si au sarit sa dea o mana de ajutor victimei, in timp ce, un barbat, deloc impresionant de crima in desfasurare, a scos telefonul din buzunar si a inceput sa fotografieze scena.

Farsa gandita de agentia din New York face parte dintr-o campanie neconventionala de promovare a thrillerului „Dead Man Down”.

Videoclipul a ajuns rapid viral, adunand in doar o zi de la lansare peste 97.000 de vizualizari. Ne intrebam daca are sanse sa depaseasca celebra farsa cu "fantoma din lift" realizata de brazilieni.

Voi cum ati fi reactionat?

Sursa foto main: Shutterstock