Campania Move to the BeatTM va face inconjurul lumii si include intiative precum:

• Cursa Tortei Olimpice, marcata de actiunea „Future Flames”, prin care Coca-Cola a oferit o experienta unica si motivationala pentru 1,300 de tineri pasionati. Acestia au strabatut aproape 12, 800 km din CursaTortei Olimpice, facând inconjurul Marii Britanii, ca o recunoastere a implicarii lor in comunitatile din care provin.

• Campania Integrata de marketing – Move to the BeatTM - Campania globala Coca-Cola isi propune sa aduca tinerii mai aproape de atmosfera Jocurilor Olimpice si de sport in general. Campania valorifica intr-un stil creativ pasiunea tinerilor pentru muzica, imbinând sunetele sporturilor Olimpice cu beaturi specifice scenei londoneze.

• Imnul Oficial Coca-Cola al Jocurilor Olimpice, Documentarul si Spotul TV – Imnul Anywhere in the World lansat de Coca-Cola cu ocazia Jocurilor Olimpice a fost compus de producatorul Mark Ronson, câstigator al premiilor GRAMMY si interpretat impreuna cu solista Katy B. Pentru acest cântec, Mark Ronson a petrecut patru luni de zile pentru a intâlnit tineri atleti, dedicati performantei sportive. Acesta a inregistrat si a imbinat in mod creativ sunetele a cinci sporturi olimpice diferite.

Filmarile din timpul inregistrarilor imnului au fost montate sub forma unui documentar care prezinta scurte scene din culisele producerii imnului. Alaturi de spotul TV, documentarul va face inconjurul intregii lumi, iar spectatorii ii pot intâlni pe fiecare dintre cei cinci atleti:

o Kseniya Vdovina, 400 de metri (Rusia) - bataile inimii ei sunt inregistrate la o rata precisa de 120 de batai pe minut pentru a se imbina perfect cu ritmul melodie;

o Maria Espinoza, Taekwondo (Mexic) – Melodia debuteaza cu vocea antrenorului sau care da startul luptei. Sunetele vocii sale si ale miscarilor pumnilor ei in timp ce isi ataca adversarul completeaza ritmul cântecului.

o Darius Knight, tenis de masa (Marea Britanie) – Sunetele lui Darius dn timpul jocului, precum si precizia cu care mingiile se lovesc de masa de tenis aduc un element uman melodiei.

o David Oliver, 110 metri garduri (SUA) – Sunetul pe care picioarele lu David il fac in timp ce ating solul compun ritmul cântecului.

o Dayyan Jaffar, Archery (Singapore) – Sunetul arcului reprezinta, asa cum spune Mark Ronson cel mai clar sunet al unei tobe.

• Emisiunea Beat TV – difuzata in fiecare seara in perioada 30 Iulie – 10 August, pe MTV România.Coca-Cola inspira tinerii din intreaga lume cu un nou concept de emisiune TV ce combina sportul, muzica si intâlnirile cu celebritati pentru a aduce spiritul Olimpic in viata lor, intr-un mod interactiv.

• Activari digitale si aplicatii revolutionare pe mobil – Coca-Cola da posibilitatea unei generatii intregi de fani ai Jocurilor Olimpice sa interactioneze si sa se bucure impreuna de ritmul si vibratia creata de miscarea olimpica prin mediul digital si aplicatiile pe mobil. Site-ul www.coca-cola.com/theolympics/ro-RO gazduieste o aplicatie speciala cu ajutorul careia si tu iti poti crea propriul ritm.

Incurajând un stil de viata activ si echilibrat, Coca-Cola va furniza cea mai mare varietate de bauturi oferite vreodata in cadrul Jocurilor Olimpice, pentru a asigura posibilitatea une hidratari adecvate celor aproximativ 14.000 de atleti si celor 6 milioane de spectatori care vor fi prezenti in cadrul Parcului Olimpic din Londra.

Compania Coca-Cola si-a inceput indelungatul parteneriat cu Jocurile Olimpice, prin instalarea standurilor cu bauturi racoritoare in jurul arenelor de la Jocurile Olimpice din Amsterdam, in 1928. Mai mult, parteneriatul deja existent intre Compania Coca-Cola si Comitetul Olimpic International a fost prelungit pâna in anul 2020, mentinând astfel rolul Companiei Coca-Cola in calitate de Partener Olimpic Global si sustinator al Jocurilor Olimpice, pentru o perioada de 92 de ani fara intrerupere.