Cand ti-a venit ultima oara o idee simpla, dar care sa-i uimeasca pe toti ceilalti? Nu te mira. In toate domeniile, lucrurile simple, originale si ingenioase dau cele mai bune rezultate. E o reteta perfecta. Fie ca activezi in televiziune, presa scrisa, publicitate, industrie sau ce mai vrei, iti atragi targetul cu chestii nu prea complicate. Fireste, e greu acum sa vii cu ceva nou pe plan local sau mai ales global, acolo unde, dintre atatea miliarde de minti inzestrate, macar cateva zeci de milioane tot sunt in cautare de idei. Noi. Se spune ca ideea aceea traznita trebuie sa-ti vina asa pe nepregatite si sa nu o cauti tu, dar fara putin brainstorming parca nimic nu e posibil. E ca in bancul acela cu omul care tot ii cerea in fiecare zi, lui Dumnezeu, sa-l ajute sa castige la loto. Dupa rugaciuni nesfarsite saptamani la randul, Domnul se plictiseste de rugi, se coboara la om si-i zice: 'Bine ma, te ajut, dar cumpara-ti odata si tu un bilet!'. In alta ordine de idei, nimic nu-ti pica din cer.
Iata un exemplu foarte bun, care se plieaza pe ceea ce am marturisit mai sus. ‘Every Image has a Sound’ este o idee simpla, dar cu un impact pe masura. O idee (campanie de promovare pentru Saxsofunny, un studio de muzica din Brazilia) care a venit si s-a materializat imediat, inainte ca altcineva sa o ia inainte. Stii ce ai de facut..
Every Image has a Sound - Thunder
Every Image has a Sound - Typewriter
Every Image has a Sound - Fire
Si, fireste, clipul video cel mai convingator:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cand ti-a venit ultima oara o idee?.