Ma refer la sigla Renault evidentiata si incadratura ei. Dar la fel de bine le-a iesit si zona inferioara a grilei, cu luminile de zi inserate frumos deasupra proiectoarelor. Si farurile sunt modificate putin, insa stopurile au ramas cam la fel. Interiorul este foarte putin modificat la nivelul structurii, tabloul de bord ofera afisaj digital pentru vitezometru la toate versiunile, se ofera frana de parcare automata, dar si sistemul multimedia R-Link.

La capitolul motorizari este de remarcat aparitia unei versiuni imbunatatite a motorului pe benzina de 1,6 litri, care produce acum 115 CP si este oferit cu noua cutie X-Tronic CVT (nu stiu cum s-o comporta asta noua, dar eu nu recomand deloc CVT-urile). Combinatia dintre motorul asta si cutia CVT vine cu un consum mediu imbunatatit, care ajunge acum la 6,4 litri/100 km.

In rest, se mai ofera dCi-ul de 1,5 litri, cu 90 CP si 110 CP, cutia cu dublu ambreiaj EDC. O alta noutate, in functie de piata (deci nu stim inca daca si Romania este inclusa), Renault Fluence facelift va primi si noul motor turbodiesel de 1,6 litri si 130 CP, al carui consum mediu este de 4,6 litri/100 km.

Citeste continuarea pe: motorstory.ro

Mai multe imagini in GALERIA FOTO, dar si aici.

Sursa foto: Renault