Prin prezentarea noului 911 GT2 la Salonul Auto de la Frankfurt, Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Stuttgart lanseaza cel mai puternic 911 omologat pentru uz pe drumuri publice.


Propulsorul noului 911 GT2 este bazat pe motorul boxer cu sase cilindri al modelului 911 turbo, supraalimentat prin intermediul a doua turbine cu gaz care folosesc geometrie variabila (VTG). Motorul boxer de 3.6 litri asigura o putere maxima de 530 CP (390 kW) la 6.500 rpm, iar valoarea cuplului maxim este de 680 Nm oferiti constant intre 2.200 si 4.500 rpm. Cu o greutate de 1.440 kg, 911 GT2 areun raport putere / greutate de 2.72 kg / CP.


Admisia variabila functioneaza pe principului aerului oscilant in timpul fazei de racire, mentinand temperatura mixturi carburant / aer mai rece decat la modelul 911 Turbo. Acest lucru se traduce prin cresterea eficientei si scaderea consumului de carburant cu 15% in conditii de incarcare maxima.


911 GT2 vine dotat standard cu frane PCCB care folosesc discuri fabricate din material compozit fibra de carbon / ceramic. Acestea ofera o forta maxima de franare, care se mentine la acelasi nivel indiferent de conditii. Un alt avantaj al franelor PCCB este reducerea greutatii fata de discurile de otel cu aproximativ 20 kg.

Alta dotare standard este sistemul electronic de control al suspensiei, PASM Porsche Active Suspension Management. GT2 este dotat cu roti de 19 inch din aliaj, “incaltate” cu anvelope 235/35 ZR19 in fata si 325/30 ZR 19 in spate.

Pretul de baza pentru model este de 177.481 euro fara TVA, ceea ce il evidentiaza ca cel mai scump model din gama Porsche actuala. Porsche 911 GT2 este disponibil pentru comenzi si in Romania.