LA CAT DE IMBIBAT IN ISTORIE este Ferrari, iti vine tot mai greu sa-i prezici directia de design; totusi, intr-un fel sau altul, am ajuns la chestia asta - 599 GTB. Este din nou munca lui Pininfarina, iar designerii au imprumutat masiv din liniile confuze ale navei-amiral Enzo - dar si curbele sau capota lunga ale lui 612 Scaglietti - in efortul de a transmite capacitatile sportive, de grand tourer, ale masinii.


Asteptati-va sa atinga 100 km/h in patru secunde, la fel de repede ca F430, si sa nu ramana fara suflu decat dupa 320 km/h. Dar viteza in linie dreapta nu va fi totul. Seful celor de la Ferrari, Amedeo Felisa, ne-a declarat ca 599 are performantele unui F430, dar este mult mai usor de condus.


599 va avea si amortizare adaptiva, ce va putea fi modificata printr-un buton "manettino" precum cel de pe F430, si sistem de launch control ca acela de pe masinile de Formula 1. In plus, caroseria si sasiul din aluminiu sunt cu 100 kg mai usoare decat cele ale lui 575 si, impreuna cu cei extra 112 CP si distributia maselor imbunatatita, 599 GTB promite sa furnizeze o experienta la condus cu totul diferita.

Primele masini vor fi vandute la sfarsitul acestui an si se asteapta ca pretul unui 599 GTB sa fie in jurul valorii de 250.000 de euro.

Sursa: topgear.ro