Noul Chrysler 200 este incadrat in clasa medie, dar – ne asteptam – sta pe platforma modificata a modelului Alfa Romeo Giulietta. O garantie, spun americanii, pentru o tinuta de drum ferma, sportiva, europeana. Dealtfel spun ca mizeaza mult pe placerea de a conduce in cazul noului Chrysler 200.

Cel putin in poze, interiorul face o figura frumoasa si denota clar configurarea pentru piata americana. Consola centrala dominata de butoane mari, unul dintre ele pentru controlul cutiei de viteze, un display generos, frana de parcare actionata electric si un tablou de bord cu doua ceasuri mari, simple, intre care exista un display pentru informatiile esentiale. O nota aprarte este data de scaunele masive, gen fotoliu, dar cu niste aripi de sustine laterala impresionante. Atmosfera americana, care nu cred ca ar deranja totusi un european.

La nivel tehnic, noul Chrysler 200 se lauda cu cateva atu-uri impresionante. In primul rand, vine in echiparea standard cu o cutie de viteze automata , cu 9 trepte. Poate fi comandat si cu tractiune integrala (strandard – tractiune fata), caz in care puntea spate este decuplata automat de la transmisie atunci cand conditiile nu cer 4×4, cuplarea facandu-se tot automat. Ajuta semnificativ la consum.

Citeste continuarea pe Motorstory.com