In primul rand, observam ca silueta este acum mai plonjata in partea din spate, intr-un asumat stil fastback. La fel de repede se vede clar noul stil Ford care a debutat cu noul Mondeo, grila noului Mustang seamana cu a berlinei de clasa medie pe care o asteptam inca in Europa. Capota a ramas la fel de masiva, ba pare chiar mai lunga acum, cu nervuri si prize de aer excelent dimensionate.

Cum spuneam, spatele este acum mai ridicat, cu niste stopuri stil bare individuale, care amintesc de primele modele Mustang. Exista si un difuzor de aer, cred ca-i mai mult decorativ, desi Ford insista mult pe faptul ca noul Ford Mustang este mai sportiv ca oricand.

Si, atentie, noul Ford Mustang este primul model oficial care.. renunta la puntea spate rigida. Da, exista acum punte independenta, plus o setare axata pe performanta, nu doar burnout show. Soferul poate chiar selecta diverse moduri de lucru ale directiei, motorului si transmisiei, in functie de ceea ce vrea de la masina, la un moment dat.

Citeste continuarea pe Motorstory.ro