Automobilul rula relaxat pe Transfagarasan, tractand o rulota de dimensiuni medii. Deși foarte curat, numerele de Polonia au tradat rapid faptul ca nu era vorba de vreun exemplar construit pentru “show”, ci de unul obisnuit cu “greutatile” drumurilor de tot felul.

Din imagini se poate observa ca Trabi-ul nostru “sta” pe o platforma de vehicul tot teren, cu garda la sol foarte mare, punti rigide și suspensie cu arcuri lamelare – o configuratie pe cat de arhaica, pe atat de potenta in exploatarea in off-road extrem. Cel putin la prima vedere, as paria pe mecanica lui Suzuki Samurai, model cu o lungime apropiata si cu un motor suficient de mic incat sa incapa in spatiul ingust pe care il lasa la dispozitie partea frontala a unui Trabi.

Trabant 4×4 dispune si de un roll-cage de siguranta, montat in exteriorul caroseriei, precum si de un troliu de tractare menit a-l scoate din situatii neplacute, in care probabil soferul sau obisnuieste sa-l bage destul de des.

Citeste continuarea pe Motorstory.ro

Sursa foto main: Wikipedia.org