Facebook nu renunţă la accesarea datelor colectate de WhatsApp, chiar dacă Uniunea Europeană a interzis acest lucru. Doar că, de data aceasta, colectarea datelor nu are legătură cu afişarea reclamelor.

WhatsApp a început să trimită o notificare utilizatorilor săi, prin care le aduce acestora la cunoştinţă o serie de modificări pe care le va suferi regulamentul de folosire a aplicaţiei.

Modificările sunt împărţite în trei categorii, în funcţie de modul în care vor fi folosite datele:


  • Legate direct de folosirea WhatsApp;

  • În legătură cu modul în care companiile care vând pe WhatsApp pot folosi servicile Facebook pentru a stoca comunicările cu clienţii;

  • Pentru integrarea WhatsApp cu Facebook.

Facebook va avea acces la mai multe informaţii colectate de WhatsApp, începând cu datele tranzacţiilor realizate de cei care vor face cumpărături, până la datele identificare ale device-urilor şi IP-urile utilizatorilor.

Noile clauze vin să faciliteze noua strategie de monetizare a WhatsApp, care, în loc de reclame, se va axa pe servicii oferite companiilor. Acestea vor putea comunica cu clienţii şi vinde direct în cadrul platformei, menționează stirileprotv.ro.