Evenimentul este dedicat promovarii sportului de masa si strangerii de fonduri pentru o cauza de mediu, campania „Padurea Copiilor” a asociatiei ViitorPlus. Fondurile stranse in urma Crosului Padurii vor fi folosite pentru impadurirea terenurilor degradate din sudul tarii.
Dorindu-si sa ofere raspunsul la intrebarea: „Cand se alearga cel mai bine, dimineata sau seara?”, organizatorii au propus un slogan prietenos pentru Crosul Padurii 2014, „Trezeste-te in alergare!”.

Acestia promit sa comunice concluziile dupa ce vor compara timpii cursei de 10km a Crosului din 2013, cu cei realizati in cursa de dimineata din acest an. Pentru a fi in ton cu sloganul campaniei, alergatorii sunt incurajati sa vina in numar cat mai mare imbracati in pijamale. Organizatorii au incercat deja alergarea in pijamale, iar rezultatele pot fi urmariteclipul filmat cu ajutorul Metrorex.

La eveniment sunt asteptati peste 1000 de alergatori de toate varstele, atat incepatori, cat si cu experienta. Toti cei inscrisi au putut participa la antrenamentele oficiale desfasurate in lunile februarie si martie, conduse de atleti experimentati: Andrei Gligor, Oana Badea si Andrei Rosu. Misiunea celor trei a fost de a initia alergatorii pentru cursa de 3 km, de a pregati fizic si psihologic participantii care doresc sa alerge la cursa de 10 km pentru prima oara si de a-i ajuta pe toti cei ce

doresc sa-ti imbunatateasca performantele sau sa se pregateasca pentru curse viitoare mai lungi. Cei trei atleti, alaturi de echipa ViitorPlus si Dolce Sport, au tinut in saptamanile premergatoare Crosului si niste ore speciale de Educatie Fizica in 3 scoli generale din Capitala (nr. 165, nr. 192 si nr. 119), in scopul de a promova sportul si viata sanatoasa in randul generatiei tinere.

Crosul Padurii va cuprinde 3 probe consacrate: Mini-maraton de 10 km, Cursa Populara de 3 km si Cursa Copiilor, impartita pe grupe de varsta in alergari de 1 km sau 500 m. Pentru mai multe informatii despre Crosul Padurii powered by Dolce Sport,