Relocarea Centrului Relații Clienți (CRC) într-un spațiu eco-friendly al Capitalei vizează oferirea unei experiențe digitale complete, dar și posibilitatea de interacțiune cu specialiștii Apa Nova, răspunzând nevoilor actuale ale clienților. Totodată, noua locație oferă accesibilitate ridicată la mijloacele de transport în comun.
Noul CRC integrează cele mai noi facilități tehnologice dedicate clienților: de la dispozitive automate de plată și de vizualizare a index-ului de consum până la sisteme de informare digitală cu privire la serviciile oferite de către operatorul de apă, în vederea minimizării contactului fizic direct.
„Transformările prin care am trecut, în ultimul an și jumătate, la nivel local și global, ne-au determinat să ducem conceptul de „one stop shop” la un nivel superior pentru a crește gradul de siguranță, digitalizare și confort. Prin acest demers, asigurăm o comunicare comercială omnichannel și poziționăm Centrul Relații Clienți ca pilon strategic de îmbunătățire a gradului de satisfacție al clienților Apa Nova, de peste 90%, în relație cu serviciile oferite ”, a precizat Alexandru Moldovan, Director General Adjunct Apa Nova București.
Păstrând conceptul „one stop shop”, centrul va include zona de self service, zona de recepție, de casierie și de consultanță clienți (birouri consultanți pentru audiențe clienți și încheierea de avize tehnice, contracte de servicii de furnizare apă potabilă și canalizare, rezolvarea diverselor solicitări și reclamații). De asemenea, centrul va face posibilă reducerea timpilor de așteptare și de răspuns la solicitările celor care îi vor trece pragul, iar audiențele clienților și potențialilor clienți se pot face la un consultant dedicat.
Din 2000, Apa Nova, o companie Veolia, și-a asumat responsabilitatea gestionării resurselor de apă, tratarea și distribuția apei către consumatori, evacuarea apelor uzate și a apelor meteorice din Municipiului București. În cei peste 21 de ani, sistemul de alimentare cu apă și de canalizare a fost reabilitat, modernizat și dezvoltat conform celor mai bune practici industriale în domeniu, realizări care se traduc prin investiții de peste 580 de milioane de euro până în prezent.
Adela Popescu, ultimele pregătiri pentru botez: „Știm locația, știm...
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Când nu mai poți avea încredere în nimeni... ai încredere în sufletul tău
Sursa: kudika.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
250.000 de clienți BT Pay economisesc prin Round Up
Sursa: futurebanking.ro
-
David Popovici, campion în proba de 50 metri liber la Naționalele de la Otopeni
Sursa: wall-street.ro