Documentele ANAF vor fi transmise prin intermediul Spaţiului Privat Virtual

Pentru transmiterea actelor este necesar să se selecteze categoria „Asistenţă şi îndrumare de specialitate în domeniul fiscal”. Astfel, începând cu 1 martie, depunerea cererilor, înscrisurilor sau a oricăror altor documente către organele fiscale de către persoanele juridice şi persoane fizice care desfăşoară o profesie liberală sau exercită o activitate economică în mod independent se face exclusiv prin intermediul Spaţiului Privat Virtual.


Limita maximă a fișierelor atașate a fost majorată

Pentru a elimina orice fel de dificultăţi în procesul de transmitere a cererilor, înscrisurilor sau a oricăror altor tipuri de documente către organele fiscale, Centrul Naţional pentru Informaţii Financiare a modificat limita maximă a fişierelor ce pot fi ataşate formularului de contact, de la 5 MB la 10 MB.

„De asemenea, pentru a facilita transmiterea documentelor, vă rugăm să aveţi în vedere următoarele: Scanarea la rezoluţie maxim 300 dpi, Eliminarea automată a paginilor albe (goale), Scanarea în alb-negru, Scanarea într-un fişier format PDF, Comprimarea fişierului PDF”, a transmis ANAF.