Reprezentanţii companiei spun că se aşteaptă ca o parte din această schimbare în volumul vânzărilor să fie permanentă. În 2022, un sfert din vânzări ar urma să fie făcute online, în creştere de la 14% în 2019.
Chiar şi cu aceste creşteri, compania a înregistrat primele sale pierderi – vânzările totale au scăzut la 3.3 miliarde de euro faţă de 5.9 miliarde în aceeaşi perioadă din 2019.
Acest lucru a dus la o pierdere trimestrială de 409 milioane de euro pentru firma spaniolă, care deține, de asemenea, Bershka și Pull & Bear.
„Carantina a accelerat tendinţele existente, forţând retailerii să accepte că era digitală a început”, a spus Sophie Lund-Yates de la Hargreaves Lansdown.
„Zara lucra deja spre îmbunătăţirea capabilităţilor lor online, însă carantina a grăbit acest proces”, a completat ea, potrivit bbc.com
Inditex mai spune şi că va cheltui 900 de milioane de dolari pe an pentru următorii trei ani pentru a deschide magazine mai mari şi centralizate, dar şi pentru dezvoltarea platformei sale online. În acelaşi timp, va închide 1.000 de alte magazine mai mici.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Zara închide 1.000 de magazine, după succesul online din perioada carantinei.