Social21 Mai 202018:40de George Stanciu

Lectura de un minut

După incidentul care a apărut astăzi în online, cu privire la scandalul de la Kaufland Ferentari, compania publică un punct de vedere oficial și prezintă o răsturnare de situație.

Joi, pe YouTube, a apărut un videoclip care a devenit viral rapid, cu privire la un scandal petrecut la Kaufland Ferentari. Se pare că cele două persoane care au refuzat să li se ia temperatura la intrare și care ulterior au făcut scandal au venit acolo special ca să facă asta.

Kaufland România a publicat un mesaj pe Facebook în care arată că filmarea este de acum două zile, iar că respectivii au venit ”la fix”, având microfoane și chiar și un cameraman, care să surprindă eventuala altercație.

”Referitor la incidentul de acum două zile, acesta a fost regizat, cu scopul de a crea senzațional, cele două persoane purtând microfon și fiind însoțite de un cameraman profesionist. Vă confirmăm că agenții de pază au respectat procedurile, ce includ contactarea autorităților competente pentru gestionarea cazurilor de agresivitate și nerespectare a legii”, transmite Kaufland România, vizavi de evenimentul de la magazinul din Ferentari.

Citeste si:
Producătorul de telefoane OPPO intră oficial pe piața din România
Producătorul de telefoane...

Compania afirmă, totodată, că a renunțat la măsura de luare a temperaturii înainte de accesul în magazin.

”La data de 19 mai a.c., prin apel 112 a fost sesizat un scandal în derulare, într-un centru comercial din sectorul 5. La faţa locului s-au deplasat poliţişti din cadrul Secţiei 24 Poliţie, care au identificat trei persoane, doi bărbaţi şi o femeie, care se manifestau violent, pe motiv că nu li s-ar fi permis accesul în magazin, deoarece au refuzat termoscanarea”, a transmis, joi, Poliţia Capitalei.

Citeste si:
Bărbat de 47 de ani, prins de polițiști în timp ce își canibaliza...
Bărbat de 47 de ani, prins de...


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.