Rutele spre Franţa, Germania, Italia, Spania, Austria, Belgia, Olanda, Elveţia şi Marea Britanie rămân suspendate până pe 14 mai inclusiv. Totodată, redeschiderea bazei de la Timişoara este amânată pentru 15 mai.

Persoanele care au rezervări afectate de suspendarea zborurilor vor primi automat informații prin e-mail în cazul în care au rezervat direct pe wizzair.com sau prin aplicaţia pentru mobil. Ulterior, clienţii vor primi în contul de client WIZZ 120% din valoarea achitată pentru călătorie, sumă care poate fi folosită în următoarele 24 de luni pentru achiziţia de produse şi servicii Wizz Air.

De asemenea, pasagerii pot alege rambursarea banilor, acțiune care necesită mai mult timp, şi vor fi informaţi despre paşii necesari pentru un transfer bancar sau transferul către un card bancar printr-un e-mail separat.

În acest caz, clienţii vor putea primi 100% din suma achitată iniţial. Pasagerii care şi-au făcut rezervările prin intermediul agenţiilor de turism, inclusiv agenţiile de turism online, trebuie să ia legătura cu agenţia de unde şi-au cumpărat biletele.