"Cum sa te descurci 4 zile in Tokyo...doar cu hainele de pe tine.
Stiti jocurile acelea in care trebuie sa enumeram 3 lucruri pe care le-am lua dupa noi daca am pleca pe o insula pustie? Zilele astea, mi-am dat seama ca ar fi fost sanatos daca m-as fi gandit, dat fiind faptul ca din neglijenta companiei de ”elita” Air France, am ramas fara bagajul de cala, 4 zile intregi in Tokyo. Evident, am facut plangeri repetate si de fiecare data mi s-a promis ca maine imi voi primi bagajul. Au uitat, insa, cei de la Air France, sa imi spuna si care ”maine”.
Este o bataie de joc pe care eu, client fidel al Air France, nu credeam ca o sa o vad vreodata la aceasta companie. Ma aflam la Tokyo in vederea participarii la un summit al femeilor lideri politici, pentru 4 zile.
Ca sa inchei, bagajul meu nu a ajuns nici pana azi, desi am asigurarea ca vine exact cand ar trebui sa impachetez pentru plecarea spre Romania de maine-dimineata, la prima ora!
Nicio companie aeriana nu are dreptul sa-si trateze asa pasagerii. Ma gandesc ca ne vom auzi in instanta. Rusine, Air France!", a scris Alina Gorghiu pe Facebook.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Alina Gorghiu da in judecata compania aeriana Air France, dupa ce i-a pierdut bagajele.