Social 13 Iunie 2019 08:58
Asocierea Constructii SA (Romania) - Hidroelektra Mehanizacija DD (Croatia) a fost desemnata castigatoarea licitatiei pentru proiectarea si executia Subsectiunii Suplacu de Barcau - Chiribis de pe Autostrada Brasov - Oradea, cu o oferta de 361,901 milioane de lei fara TVA (75,7 milioane euro).

Lotul cu o lungime de 26,35 kilometri a fost atribuit acestei asocieri, la o valoare a ofertei de 361.901.913,71 lei fara TVA, echivalentul a 75,7 milioane euro, se arata intr-un comunicat la CNAIR.

Pe traseul acestei subsectiuni va fi amenajat un nod rutier, la km 24+525, si vor fi construite sau finalizate 19 poduri, pasaje si viaducte.

Potrivit prevederilor contractuale, perioada de proiectare este de 6 luni, iar cea de executie a lucrarilor este de 18 luni.

Pentru subsectiunea 3C2: Chiribis - Biharia, in lungime de 28,55 kilometri, castigatoare este Asocierea Trameco SA - Vahostav-SK, a.s. - Drumuri Bihor SA - Drum Asfalt SRL - East Water Drillings SRL.

Contractul are o valoare de 326.515.056,68 lei fara TVA, echivalentul a 68,3 milioane euro, iar asocierea are la dispozitie 6 luni pentru activitatea de proiectare si 18 luni pentru executia lucrarilor.

De-a lungul traseului acestei subsectiuni vor fi construite sau finalizate 18 poduri, pasaje si viaducte.

Ambele asocieri au ofertat o perioada de garantie a lucrarilor de 10 ani

Procedura de semnare a contractelor va putea fi declansata dupa 10 zile, daca in acest termen legal nu vor fi depuse contestatii.

Insa in situatia in care vor fi inregistrate contestatii impotriva rezultatului procedurilor, CNAIR SA va trebui sa astepte solutionarea acestora si doar dupa aceea va putea initia procedurile de semnare a contractelor.

Ambele Subsectiuni fac parte din Autostrada Brasov - Tg. Mures - Cluj - Oradea.

Traseul Subsectiunii 3C1 incepe in zona localitatii Marca (intersectia cu DC95) la km 4+200. La km 6+700 traseul autostrazii traverseaza lacul de acumulare Suplacu de Barcau, dupa care intra in zona campului petrolier unde intersecteaza, la km 9+000, DJ191B (Suplacu de Barcau-Foglas).

Citeste si:
„Autostrada electrică” a Moldovei: Un retur Suceava-București, de...
„Autostrada electrică” a...

In continuare, traseul autostrazii se indreapta spre vest, in lungul DN 19B (Suplacu de Barcau- Marghita), la sud de localitatile Dolea si Margine.

La km 22+500, la sud de Abrum, traseul traverseaza calea ferata Tauteu-Marghita, iar la km 24+300, la sud de Chiribis, intersecteaza DJ 191A (Chiribis-Tauteu), unde a fost prevazut un nod rutier pentru legatura cu municipiul Marghita.

In continuare, traseul se desfasoara intr-o zona de campie, in zona Chiraleu si Sinlazar, intersectand DN 19E la km 30+480.

Traseul Subsectiunii 3C2 incepe in zona localitatii Sinlazar (intersectia cu DN19E), respectiv km 30+550 pe traseul acestei Subsectiuni. In continuare traseul se desfasoara intr-o zona de campie, intre localitatile Misca si Chislaz, unde DN19E (Chiribis - Salard - Biharia) a fost deviat in lungul autostrazii, pe o lungime de 4,2 km.

Citeste si:
Schimbare bruscă de temperatură pe teritoriul României. Cod galben...
Schimbare bruscă de...

Traseul trece apoi la sud de localitatea Poclusa de Barcau, se inscrie in lungul DN 19 E, intre localitatile Sarsig si Haucesti si intersecteaza DJ 767 (Tiglead - DN19E) la km 39+950.

La km 40+980 traseul trece printr-o zona de aria protejata Fegernic, pe o lungime de circa l00 m, intersectandu-se apoi, la km 41+319, cu drumul comunal DC42.

De aici traseul autostrazii trece la nord de localitatea Fegernic, iar la km 48+500 se intersecteaza cu un drum local (la sud de Salard) si continua spre granita Romano-Ungara, intersectand DN 19 E, la km 55+100, drum national va fi deviat de la traseul existent pe o lungime de 1,8 km


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.