Numarul produselor vandute este de aproape 460.000, iar cel al produselor ramase de peste 2,54 milioane.
eMag a vandut 63 ceasuri si bijuterii de lux, peste un 1,5 kilogram de aur si 155 de bilete la concerte si evenimente, scrie News.ro.
Aproape 33% dintre plati sunt efectuate cu cardul, iar 81,7% dintre vizite au fost de pe mobile.
Numarul maxim de vizitatori simultan pe site a fost de aproape 336.000.
Aproape 65% dintre cumparatori au optat pentru livrarea prin curier, iar 22,2% au ales sa ridice produsele din showroom.
Cele mai valoroase doua comenzi, de 79.000, respectiv 39.000 de lei, au fost din Cluj-Napoca.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Black Friday: Valoarea comenzilor eMag a depasit 200 de milioane de lei dupa doua ore.