"Programul Operational Regional 2014 – 2020 cu finalizare 2023, are o axa relevanta pentru transport in Regiunea de dezvoltare Bucuresti– Ilfov: Axa Prioritara 3 – Sprijinirea tranzitiei catre o economie cu emisii scazute de carbon are o alocare totala pentru Bucuresti-Ilfov, de aprox 150 milioane Euro si va finanta dezvoltarea modurilor durabile de transport urban. Planul de Mobilitate Urbana Durabila Bucuresti – Ilfov include propuneri detaliate de proiecte care sa duca la incurajarea utilizarii bicicletei si, in prima etapa de infiintare a retelei utilitare pentru biciclete, pe termen scurt, vor fi dezvoltate 12 proiecte, care insumeaza aproximativ 60 km in zonele cele mai importante. A aparut Ghidul de Finantare, iar proiectele pot fi depuse in perioada 20 sept 2017 – 20 martie 2018", se arata intrun comunicat emis de Primaria Capitalei, potrivit Hotnews.ro.

Municipalitatea a inceput intocmirea studiilor de fezabilitate pentru traseele urmatoare:

1. Calea Victoriei: Calea Victoriei - Splaiul Independentei (0,6 km)

2. Traseu prin Bucuresti: Piata Unirii - Piata Victoriei (3,3 km)

3. Traseu pentru cumparaturi: Piata Victoriei - Baneasa (6,5 km)

4. Traseu de agrement: Piata Unirii - Mihai Bravu (3 km)

5. Traseu catre scoala: Universitate - Doamna Ghica (6 km)

6. Traseu catre birou: Doamna Ghica - Pipera (6,3 km)

7. De-a lungul Dambovitei: Sos. Virtutii - Piata Unirii (5,6 km) (corelare cu proiect „coridor verde”, in lungul Damboviƫei)

8. Traseu Est: Piata Unirii - 1 Decembrie (6 km)

9. Traseu catre Gara: Basarab - Piata Romana (2,4 km)

10. Centrul orasului - Smart City I: Piata Unirii - Sos. Alexandriei (5,2 km)

11. Centrul orasului - Smart City II: Sos. Alexandriei - Magurele (6,2 km)

12. Bucuresti - Ilfov: Soseaua de centura - Voluntari - Doamna Ghica (7 km)

In etapa 2, pe termen mediu – municipalitatea vrea sa dezvolte restul retelei regionale de interconectare, de aproximativ 200 km infrastructura pentru biciclete.