Conform datelor oferite de studiu, beneficiile sistemului tichetelor de masa, atat pe suport de hartie cat si pe suport electronic, sunt foarte apreciate de companii. Un procent de 96% dintre clienti apreciaza usurinta in efectuarea comenzii tichetelor si varietatea modalitatilor de comanda. 88% dintre clienti apreciaza usurinta utilizarii platformelor Up.

In privinta cardurilor de masa, asistam la o crestere semnificativa a celor care cunosc bine si foarte bine beneficiile cardurilor de masa si intentioneaza sa achizitioneze aceste produse, in special in randul companiilor medii si mari.

Potrivit unui comunicat remis 9am tichetele electronice de masa au aceleasi facilitati fiscale ca cele pe suport de hartie, respectiv scutirea de la plata taxelor social-salariale, deductibilitate la plata impozitului pe profit si un cost pentru angajator cu aproximativ 40% mai mic, comparativ cu aceeasi suma sub forma de numerar. Comanda de carduri se realizeaza o data la 4 ani, iar alimentarea lunara se face printr-o platforma online, Chèque Online, care este accesibila angajatorilor, partenerilor afiliati, dar si angajatilor. Odata creat un cont online, acesta ofera acces angajatorilor la intreg procesul de gestiune: de la comanda tichetelor, pe suport de hartie si/sau electronic, pana la urmarirea stadiului livrarii si/sau al accesarii diferitelor documente precum facturi sau istoricul platilor. Angajatii au la randul lor acces in platforma pentru interogarea soldului, verificarea istoricului tranzactiilor, numarul, valoarea si valabilitatea tichetelor de masa pe suport electronic, reteaua de magazine partenere. De asemenea, platforma online permite activarea sau blocarea cardului.